obey-robots.txt
03 December 2016, 14:35
Navigatie
Ledenenquête
Heb je de oplossing voor je probleem op dit forum gevonden/gekregen?

Ja
Ledenenquête: Heb je de oplossing voor je probleem op dit forum gevonden/gekregen? Ja 39% [88 stemmen]
39% [88 stemmen]

Nee
Ledenenquête: Heb je de oplossing voor je probleem op dit forum gevonden/gekregen? Nee 61% [136 stemmen]
61% [136 stemmen]

Stemmen: 224
U dient in te loggen om te stemmen.
Gestart: 25 jun 2009

Enquête-archief
Steun ons
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord


Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.
Online Gebruikers Groep
Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Onderwerp bekijken
Meld hier onopgeloste, maar wel aangemelde problemen. Wees wel zo sportief om ook te melden als het probleem opgelost is!
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
 Onderwerp afdrukken

Slechte dienstverlening

glenn fens
Ik heb sinds zomer 2014 glasvezel met de diensten van Online. ALLE diensten hebben nog geen dag goed gewerkt. Al vanaf het begin had ik slechts 5Mbps, hetgeen nu pas is opgekrikt naar 25Mbps;Ben nu aan mijn 2e M7 box bezig die nog steeds niet functioneert. Nu is het al zo erg dat ik slechts 10min onafgebroken kan kijken en luisteren en dan hangt de kast zich op en moet ik opnieuw opstarten. Mijn Zyxel modem is slecht met Wifi bereikbaar. Alle LAN poorten muv van LAN poort 4 die voor TV is, doen het niet. We gaan nu naar de 3e Zyxelmodem.. en nog steeds geen oplossing..
Mijn telefonie dienst, functioneert ook n iet. Sinds afgelopen week is mijn telefoon weer enigszins bereikbaar. De online webportal ligt er meer uit dan dat ie in de lucht is.
WAARDELOZE ONDERSTEUNING; WAARDELOZE BEREIKBAARHEID!!! WAARDELOZE DIENST! NOG GEEN DAG KUNNEN GENIETEN VAN DE VOORDELEN VAN GLASVEZEL !! WAARDELOOS!!
 
Tiger
Beste glenn fens,
Het verbaasd mij dat je het zo lang geaccepteerd hebt dat alles niet goed functioneert.
In mijn ogen levert Online een wanprestatie om jou zo lang te laten aanmodderen met hetgeen ze geleverd hebben.
Je moet eisen dat de hele zaak gecanceld wordt en een vergoeding krijgen van de hele periode dat het niet goed gefunctioneerd heeft.
Het is gewoon te gek voor woorden wat Online jou geleverd heeft en laat je niet met een kluitje het riet in sturen want dit is pure wanprestatie.
 
I R Baboon
Als een ingebrekestelling gestuurd naar Online?
Kijk voor de beste satelliet links naar Satelliet.start-plaats.nl
 
glenn fens
Al eens geprobeerd een aangetekende brief te sturen naar een postbus??
 
I R Baboon
Ja, dat kan: http://www.postnl...stbus.html

Je kan ook terugvallen op een normaal adres:
Rijswijkseweg 60
2500 BC Den Haag
Kijk voor de beste satelliet links naar Satelliet.start-plaats.nl
 
glenn fens
Ik heb de brief klaarliggen , maar eerst heb ik hen nog een kans gegeven op mijn klachtenformulier te acteren. Bij geen gehoor vandaag, gaat de brief eruit. (Ondertussen is het alweer woensdag en is mij verleden week donderdag een nieuw (de 3e!) modem beloofd..)
In ieder geval bedankt voor de adresgegevens.. Keep you informed...
 
I R Baboon
Je mag ons zeker op de hoogte houden. Graag zelfs...
Kijk voor de beste satelliet links naar Satelliet.start-plaats.nl
 
glenn fens
Geweldig!! Heb de brief verstuurd. En wat denk je? Bij online hebben ze mijn telefoon helemaal afgesloten vanwege de openstaande factuur van Januari!!
Wat is dit voor een organisatie??? Mijn probleem nota bene onderkennen tijdens het op één na laatste telefoongesprek. Toegezegd gekregen dat de modem wel eens stuk kan zijn en ik dus en nieuwe krijg en dat dit een paar dagen duurt (inmiddels 3 weken geleden). Een ingebrekestelling brief gestuurd na uitblijven van de modem en als reactie mijn telefoon helemaal afsluiten en dreigen met de rest ook af te sluiten als ik niet betaal.

Een gotspe..!!
 
glenn fens
ben inmiddels 30min in gesprek en weer niks
 
I R Baboon
Heb je je klacht al eens op klachtenkompas gezet?
Schijnbaar helpt dat om problemen sneller opgelost te krijgen.
Kijk voor de beste satelliet links naar Satelliet.start-plaats.nl
 
Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Slechte dienstverlening', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
Zeer slechte oplossing klachten Klacht over Online 5 14 oktober 2015, 21:05
Slechte wegvallende WiFi verbinding Algemeen 16 11 augustus 2015, 19:07
Slechte ontvangst Wifi met Fritzbox 7360Hoe zijn jouw ervaringen inmiddels Lutz? Huawei configuratie en problemen 3 31 mei 2015, 18:51
Slechte verbinding Internet Storing 3 11 maart 2014, 12:07
Deels slechte verbinding met HUAWEI HG655d? Algemeen 4 08 februari 2014, 18:09
Goedemiddag bezoeker
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord



Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
| Johan401:40:01
| Tiger03:01:22
| dutch flash04:05:10
| Roroko04:15:40
| Wanabo04:24:32
| Lutz08:11:56
| Ronsworld15:08:45
| ronald schuit15:14:46
| okkie_199417:10:39
| trebor60 1 dag
Shoutbox
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

15 november 2016, 21:47
Online.nl=amateurs

05 november 2016, 16:44
Hallo allemaal, Vanaf 18 oktober heb ik geen verbinding meer. Bijna elke dag bellen met klantendienst, 5 a 6 keer emailen naar de klantenservice niets opgelost. Nog steeds geen verbinding dus geen

01 november 2016, 19:42
in helmond dezelfde storing

27 oktober 2016, 23:15
@ MGuitink Om weer in het modem te komen, eerst restten via het verzonken knopje aan de zijkant van het modem.

27 oktober 2016, 13:39
Hoe kan ik het wachtwoord voor mijn huawei hg655d opnieuw instellen?