obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Glasvezel Internet van 50 Mb/s tot 100 Mb/s. Inclusief Interactieve TV en Bellen
 Onderwerp afdrukken
meer zenders op glasvezel
levia
heb nu nog online.nl abbonement maar wil die af gaan zeggen en overstappen op glasvezel van caiway

dit kom omdat ik via caiway €20 goedkoper ben bij 100/100 abbo en meer zenders ongeveer 100 zenders en voor me vrouw ook de tv zenders RTL CRIME en RTL LOUNGE bij Caiway in het pakket zit

Online heeft dit niet wat jammer is dus ga ik mogelijk mijn contract opzeggen en overstappen naar Caiway.

Of Online moet ook deze zenders er bij plaatsen dan bestaat er een mogelijkheid dat er meerdere mensen bij online blijven als het abbo ook naar de prijs gaat van Caiway dan is
die evenredig aan prijs NU is die te duur het abbo van Online Glasvezel 100/100 mb alles in 1

heb vergeleken de prijzen en ben goedkoper nu uit bij Caiway .

vriendelijke groet Frown
 
Lutz
En wat moeten wij met dit bericht? Kan je zelf het overstap regelen?
"Taal is dat ene stuk gereedschap uit de menselijke gereedschapskist dat goed lijkt te zijn voor alle doeleinden." Hayes, S.C., Strosahl, K.D., Wilson, K. G. (2012) Acceptance en Commitment Therapie, tweede druk, Amsterdam: Pearson
 
levia
heb je bericht op forum van kassa en trosradar geplaatst

wat een L### koek antwoord je
heb in ieder geval wel een p,m gehad van online die
weet in ieder geval waar we over praten

doe ff een pizza bestellen waar je je *** mee afveeg

Edit: je was nog een woord vergeten te censureren. Dat heb ik voor je gedaan met ***.
Gewijzigd door Wanabo op 04 maart 2015, 21:06
 
Wanabo
We zijn een onafhankelijk gebruikers forum door en voor Online gebruikers.
Online.nl staat hier buiten. Met deze informatie snap je misschien beter de gegeven reactie.

Wel wil ik je wijzen op je taalgebruik. Lees de disclaimer en forum regels nog eens na.
Kies BBcode image, plak in handtekening.

?id=1wqxcou
speed-testing
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'meer zenders op glasvezel', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Glasvezel abonnement fritz box 5490 Bridge Mode Eigen modem configuratie en problemen : 2 21 apr 2021
Zelf Router op glasvezel Online Alles-in-1 met Glasvezel : 1 16 sep 2020
ZyXEL VMG8324-B10A Lan na 5min geen ip adres meer Zyxel configuratie en problemen : 2 08 jun 2020
Playstation 4 nooit meer verbindingsproblemen. Zyxel meer apparaten aansluiten : 1 23 sep 2019
Inloggen webmail kan niet meer, ook niet via Outlook Helpdesk : 2 15 sep 2019
Advertentie