obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Klacht over Online? Post hier je Online klacht over b.v. een storing met internet, telefonie of je modem. Grof taalgebruik is echter niet toegestaan!
 Onderwerp afdrukken
problemen online
henriet
hallo, sinds 30 december aangesloten bij online waarvan ik spijt heb want heb nog nooit zo klerezooi mee gemaakt.
we hebben vastlopend tv, stotterende geplande opnames, misleidt met verkooppraatjes, tig keer gebeld hoge belkosten, gevraagd om vergoeding daarvoor, gevraagd voor creditering om het product niet naar behoren werkt, onduidelijke rekening specificaties, elke keer als je belt zijn er tickets aangemaakt.
2 X brieven verstuurd waarvan 1x aangetekend naar de hogere hand.
Tot op heden toe nog steeds geen reactie daarop.
Intussen wel 100 euro maar betaald waarvan nog een restbedrag openstaat en die betaal ik niet.
Gisteren dus hebben ze ons alles afgesloten terwijl mijn dochter met een groot project bezig voor school via internet helaas ze kan niet meer verder.
Dus al met al zijn ze niet klantvriendelijk, komen je niet tegemoet, communiceren kunnen ze niet want de 1 lult zo en de volgende lult weer zo.
Wie heeft hier nog meer problemen met hun!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!11
 
Tiger
@henriet,

Ik raad jou aan om je problemen met Online kenbaar te maken op www.klachtenkompas.nl gegarandeerd dat je antwoord krijgt.
Verder moet je Online in gebreke stellen dat hetgeen ze geleverd hebben niet voldoet aan hetgeen jij besteld hebt.
Triest dat ze nog altijd een product leveren waar de klanten veel problemen mee hebben en zich dan ook nog heel star opstellen als je je probleem kenbaar maakt.
 
henriet
klachtenkompas ingeschakeld maar bij wie zal ik online in gebreke moeten stellen!
 
Tiger

Quote

henriet schreef:

klachtenkompas ingeschakeld maar bij wie zal ik online in gebreke moeten stellen!

Gewoon Online want dat is de provider met wie je een abonnement afgesloten hebt wat niet naar behoren werkt.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'problemen online', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Problemen met GeForce Now (Cloud gaming) Helpdesk : 4 19 sep 2020
Online.nl Eigen modem configuratie en problemen : 5 30 mrt 2020
Online maximaal internet pakket Snelheid : 2 18 mrt 2020
Help!! online.nl instelling voor fritz box 7340 Eigen modem configuratie en problemen : 7 29 sep 2019
Glasvezel migratie van Fiber naar Online Online Alles-in-1 met Glasvezel : 7 21 aug 2019
Advertentie