obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Geen verbinding met internet. Meld hier storingen. Zo kunnen storingen inzichtelijk gemaakt worden.
 Onderwerp afdrukken
Te veel probemen + Vraag.
ImNock
Hallo,

Paar maaden terug had ik ook een bericht gescrheven op het online forum maar die was een beetje grof volgens het gebruikers/moderators excuses daarvoor ik was echt pist. Nu nog steeds eigenlijk maar oke.
Waarom ik pist ben is omdat .. ik kan niet eens fatsoenlijk gamen man komop ik heb constant lagg. monteur is langs geweest. miss wel 80keer gebeld telkens beloven ze dat ze terug gaan bellen. Maar nee hoor ze geven volgens mij niets om hun klanten. Echt afschuwelijk! Ook een nieuwe modem opnieuw opgestuurd gekregen, maar nee nog steeds problemen. Bij het klantenservice geven ze ook nog niet eens toe dat het probleem bij hun zelf licht wat ik natuurlijk raar vind want bij ''allestoringen.nl'' staat altijd dat er een storing is bij online waarschijnlijk op dit moment ook. Smile Ik heb zelf ook veel dingen geprobeerd modem naam veranderd / alle kanelen geprobeerd / modem reset zovaak. etc etc.

Ik heb 2 jarige contract van hun. Het 1e jaar ben ik al overheen.
Nu is mijn vraag is het mogelijk om het contract af te sluiten ik had ergens op internet gelezen dat het mogelijk was als je al halverwege je contract was. Maar ik wil zekerheid.
Ten tweede ze beloven dingen die ze niet kunnen leveren dus waarom geef je een contract. -,-

Groeten,

Halil
 
Tiger
Ik heb je vorige berichten gelezen waarin je aangaf dat je via wifi verbonden bent.
Je kan natuurlijk wel de provider de schuld geven maar je moet natuurlijk wel kijken of bij jou alles eerst in orde is.
Begin eens met inSSIDer te downloaden en kijk dan eens hoeveel wifi gebruikers bij jou in de buurt zitten en op welk kanaal.
Als er gebruikers bij zijn die op hetzelfde kanaal of ernaast zitten kan je ook een probleem met je verbinding krijgen.
Is dat het geval ga dan als het mogelijk is 3 kanalen er naast zitten.
 
ImNock
Ik heb dit al geprobeerd ik had al duidelijk gemaakt dat ik de kanalen al had geprobeerd. Hiervoor had ik Tele2 ik had geen problemen met hun hoor echt spijtig dat ik ben overgestapt naar online.
 
ImNock

Quote

ImNock schreef:

Hallo,

Paar maaden terug had ik ook een bericht gescrheven op het online forum maar die was een beetje grof volgens het gebruikers/moderators excuses daarvoor ik was echt pist. Nu nog steeds eigenlijk maar oke.
Waarom ik pist ben is omdat .. ik kan niet eens fatsoenlijk gamen man komop ik heb constant lagg. monteur is langs geweest. miss wel 80keer gebeld telkens beloven ze dat ze terug gaan bellen. Maar nee hoor ze geven volgens mij niets om hun klanten. Echt afschuwelijk! Ook een nieuwe modem opnieuw opgestuurd gekregen, maar nee nog steeds problemen. Bij het klantenservice geven ze ook nog niet eens toe dat het probleem bij hun zelf licht wat ik natuurlijk raar vind want bij ''allestoringen.nl'' staat altijd dat er een storing is bij online waarschijnlijk op dit moment ook. Smile Ik heb zelf ook veel dingen geprobeerd modem naam veranderd / alle kanalen geprobeerd / modem reset zovaak. etc etc.

Ik heb 2 jarige contract van hun. Het 1e jaar ben ik al overheen.
Nu is mijn vraag is het mogelijk om het contract af te sluiten ik had ergens op internet gelezen dat het mogelijk was als je al halverwege je contract was. Maar ik wil zekerheid.
Ten tweede ze beloven dingen die ze niet kunnen leveren dus waarom geef je een contract. -,-

Groeten,

Halil
 
Tiger
Halil schreef,
Ik heb 2 jarige contract van hun. Het 1e jaar ben ik al overheen.
Nu is mijn vraag is het mogelijk om het contract af te sluiten ik had ergens op internet gelezen dat het mogelijk was als je al halverwege je contract was. Maar ik wil zekerheid.
Ten tweede ze beloven dingen die ze niet kunnen leveren dus waarom geef je een contract. -,-

Groeten,

Halil”

Voor zover ik weet kan je alleen naar een andere provider overstappen als je de rest van de contractperiode betaald.
Dus ik weet niet hoeveel maanden je nog te gaan hebt en/of dit je waard is.
 
I R Baboon
Je kan elk moment uit je contract stappen. Hoef je niet voor te wachten tot je halverwege bent.
Je kan al na dag één weg bij Online, bij wijze van spreken.

Alleen zal je wel de resterende contracttijd financieel moeten voldoen aan Online. Dat heet afkopen.
Aangezien je halverwege bent dus 12 maal het maandbedrag.

Tiger heeft wel een punt.
Meestal is WIFI de oorzaak van latency met verbindingen.
Verbind daarom je XBOX via een netwerkkabel.
Desnoods tijdelijk om het te testen.
Kijk voor de beste satelliet links naar [url=Satelliet.start-plaats.nl]Satelliet.start-plaats.nl[/url]
 
ImNock
Nou jaa zeg...

ach jaa ik ga wel nog 1 jaar op mijn tanden bijten.

Nou bedankt for het informatie
 
Tiger
Ik neem aan dat dit topic afgesloten kan worden.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Te veel probemen + Vraag.', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
FB 7581 Vraag Instellingen/Geen internet Algemeen : 14 08 nov 2018
Vraag over snelheid Snelheid : 7 22 dec 2016
Storing oplossen duurt veel te lang Onopgeloste aangemelde problemen bij Online : 4 30 mei 2015
Vraag mbt VDSL-upgrade Algemeen : 12 15 dec 2014
Vraag over laptop Algemeen : 7 04 sep 2014
Advertentie