obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Wat is er mogelijk met het modem en hoe doe je het? Hoe kom je in het configuratiescherm? Heeft deze router wireless? Waar vind je wat in de schermen? Kun je nog extra dingen instellen, bijv. via telnet? Zijn er problemen bekend met dit modem? en hoe los je ze op?
 Onderwerp afdrukken
Thomson st706 probleem
DiaboliQ
Volgens mij heb ik 1 Augustus dit jaar mijn Livebox 10 jaar in gebruik. Dat kreng blijft gewoon werken. Alleen 1 keer problemen gehad en toen kreeg ik een nieuwe adapter en was het opgelost. Vandaag had ik wel een probleem tijdens de stroomstoring. Toen deed mijn modem het niet, alle LEDs waren uit.
Wel apart dat Thomson zo'n vreemd probleem heeft. Is dat ook bij andere providers?
_______________________________________________________________________________________________
P5K/EPU mainboard / Intel Core 2 Quad 2,66Ghz / 4GB Mem / GeForce GTX470 1280 MB GDDR5 / 2 x 750GB SATA / Cooler Master Powersupply and CPU Cooler. Now i lose
 
Mexwall
Nog steeds last van spontane reboots van de modem, al is de tijd er tussen wel langer, 10+ uur. Frown
 
mwjvl

Quote

Mexwall schreef:

Nog steeds last van spontane reboots van de modem, al is de tijd er tussen wel langer, 10+ uur. Frown


Helaas hier hetzelfde.... Wel een stuk beter maar probleem lijkt niet geheel te zijn opgelost....
 
nejero

Quote

mwjvl schreef:

Quote

Mexwall schreef:

Nog steeds last van spontane reboots van de modem, al is de tijd er tussen wel langer, 10+ uur. Frown


Helaas hier hetzelfde.... Wel een stuk beter maar probleem lijkt niet geheel te zijn opgelost....


hier bij mij ook hetzelfde.. zit er alleen niet veel achter vandaag, met welk programma'tje controleren jullie je internet verkeer?
 
mwjvl

Quote

nejero schreef:

Quote

mwjvl schreef:

Quote

Mexwall schreef:

Nog steeds last van spontane reboots van de modem, al is de tijd er tussen wel langer, 10+ uur. Frown


Helaas hier hetzelfde.... Wel een stuk beter maar probleem lijkt niet geheel te zijn opgelost....


hier bij mij ook hetzelfde.. zit er alleen niet veel achter vandaag, met welk programma'tje controleren jullie je internet verkeer?


Ik gebruik Easynetmonitor en laat hem iedere 30sec. naar m'n router IP pingen....
 
HVeltmaat
Ja hoor weer te vroeg gejuicht Weer gedonder dat het internet weg valt..
 
Awap

Quote

Mexwall schreef:

Nog steeds last van spontane reboots van de modem, al is de tijd er tussen wel langer, 10+ uur. Frown



Kan ik bevestigen, na de laatste reboot om 10 uur vanmorgen nu weer 1 om 1900 uur.

Maar ik had de laatste weken ook al regelmatig last van reboots elke paar uur... was toen al niet acceptabel voor mij.

Het lijkt er op dat Thomson de vorige software versie terug geplaatst heeft en het probleem van de reboots elke paar uur dus niet opgelost heeft....
Dit kan een reden gaan worden om een ander modem te vragen bij Online....
 
nejero

Quote

mwjvl schreef:

Quote

nejero schreef:

Quote

mwjvl schreef:

Quote

Mexwall schreef:

Nog steeds last van spontane reboots van de modem, al is de tijd er tussen wel langer, 10+ uur. Frown


Helaas hier hetzelfde.... Wel een stuk beter maar probleem lijkt niet geheel te zijn opgelost....


hier bij mij ook hetzelfde.. zit er alleen niet veel achter vandaag, met welk programma'tje controleren jullie je internet verkeer?


Ik gebruik Easynetmonitor en laat hem iedere 30sec. naar m'n router IP pingen....


dankje!
 
Awap

Quote

Awap schreef:

Quote

Mexwall schreef:

Nog steeds last van spontane reboots van de modem, al is de tijd er tussen wel langer, 10+ uur. Frown



Kan ik bevestigen, na de laatste reboot om 10 uur vanmorgen nu weer 1 om 1900 uur.

Maar ik had de laatste weken ook al regelmatig last van reboots elke paar uur... was toen al niet acceptabel voor mij.

Het lijkt er op dat Thomson de vorige software versie terug geplaatst heeft en het probleem van de reboots elke paar uur dus niet opgelost heeft....
Dit kan een reden gaan worden om een ander modem te vragen bij Online....


Even een update: het modem is nu 1 dag en 10 uur stabiel... mijn oude kastje dus toch maar houden denk ik.
 
nejero
Hier lijkt het er nu ook op, maar heb zojuist van Online gehoord dat ik een nieuwe modem ga krijgen.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Thomson st706 probleem', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Geen interactie tv Canal Digitaal! Bekend probleem online.nl Onopgeloste aangemelde problemen bij Online : 1 27 jul 2019
probleem TV Algemeen : 3 13 jan 2018
Probleem: Hoe voeg ik VoIP Gegevens/Instellingen toe? Zyxel configuratie en problemen : 30 06 dec 2016
probleem met zyxel VMG8324-B10A telefonie Zyxel configuratie en problemen : 17 11 apr 2016
probleem met openen Huawei configuratiescherm Huawei configuratie en problemen : 10 29 feb 2016
Advertentie