obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Wat is er mogelijk met het modem en hoe doe je het? Hoe kom je in het configuratiescherm? Heeft deze router wireless? Waar vind je wat in de schermen? Kun je nog extra dingen instellen, bijv. via telnet? Zijn er problemen bekend met dit modem? en hoe los je ze op?
 Onderwerp afdrukken
Thomson st706 probleem
mwjvl

Quote

nejero schreef:

Hier lijkt het er nu ook op, maar heb zojuist van Online gehoord dat ik een nieuwe modem ga krijgen.


Hoe hebben ze contact met je opgenomen?
Ik heb namelijk ook een Thomson ST706 en deze heeft toch nog af en toe spontane restarts....
 
nejero

Quote

mwjvl schreef:

Quote

nejero schreef:

Hier lijkt het er nu ook op, maar heb zojuist van Online gehoord dat ik een nieuwe modem ga krijgen.


Hoe hebben ze contact met je opgenomen?
Ik heb namelijk ook een Thomson ST706 en deze heeft toch nog af en toe spontane restarts....


Ik had een terugbelbericht ingevuld via de klantenservice en uitgelegd wat het probleem was.
 
mwjvl

Quote

nejero schreef:

Quote

mwjvl schreef:

Quote

nejero schreef:

Hier lijkt het er nu ook op, maar heb zojuist van Online gehoord dat ik een nieuwe modem ga krijgen.


Hoe hebben ze contact met je opgenomen?
Ik heb namelijk ook een Thomson ST706 en deze heeft toch nog af en toe spontane restarts....


Ik had een terugbelbericht ingevuld via de klantenservice en uitgelegd wat het probleem was.


Dank je! Ook gedaan nu....
 
mwjvl
Als reactie op mijn vraag via mail kreeg ik mijn inlogcode toegestuurd waar ik helemaal niet om gevraagd had.....

Zojuist telefonisch contact gehad met de klantenservice; de Thomson ST706 is verouderd en er wordt een nieuwe Huawei verzonden door online....
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Thomson st706 probleem', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Geen interactie tv Canal Digitaal! Bekend probleem online.nl Onopgeloste aangemelde problemen bij Online : 1 27 jul 2019
probleem TV Algemeen : 3 13 jan 2018
Probleem: Hoe voeg ik VoIP Gegevens/Instellingen toe? Zyxel configuratie en problemen : 30 06 dec 2016
probleem met zyxel VMG8324-B10A telefonie Zyxel configuratie en problemen : 17 11 apr 2016
probleem met openen Huawei configuratiescherm Huawei configuratie en problemen : 10 29 feb 2016
Advertentie