obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Help de helpdesk!
 Onderwerp afdrukken
WiFi verbinding weg
yomomma
Ineens valt de wifi weg vandaag, zomaar uit 't niets. Netwerk naam staat niet meer tussen de wifi lijst en na het aan het uitzetten ook niet meer teruggekomen.

En nu? Iemand ook dit probleem?
 
Lutz
Het modem kent ook een WLAN LED: is deze brandend en in welke kleur?
Je kan op het modem inloggen en WLAN handmatig aan of uitzetten. Misschien per ongeluk uitgezet?

Aan de linker kant van het modem is een verzonken reset knop. Al een keer erop gedrukt?
"Taal is dat ene stuk gereedschap uit de menselijke gereedschapskist dat goed lijkt te zijn voor alle doeleinden." Hayes, S.C., Strosahl, K.D., Wilson, K. G. (2012) Acceptance en Commitment Therapie, tweede druk, Amsterdam: Pearson
 
Redforlife
Ik heb helemaal geen internet en tv van online. De glasvezel verbinding ligt er uit.
Zijn er nog meer mensen met dit probleem ?
omgeving Bunschoten provincie Utrecht.
 
yomomma
Wlan led staat uit en na het knopje op de zijkant van de router gedrukt gaat 't ook niet aan. Ik heb verder niet aan het modem gezeten, Internet viel zomaar uit.
 
Tiger
Ik neem aan dat je nu via de kabel een verbinding hebt, druk nog eens op het knopje van de wifi en hou dat een paar seconden vast dat helpt soms ook.
Een ander alternatief is de modem van de stroom halen en na een paar minuten weer aanzetten en dan nogmaals op de wifi knop drukken.
 
yomomma
Ik gebruik nu de wifi van m'n buurman die bij UPC zit er hier nooit last van heeft. Ik heb de wifi nu al 5x aan en uit gezet. Er Is internet verbinding want het dsl knopje brandt. Alleen wlan staat uit en gaat niet meer aan waardoor er geen verbinding kan worden gemaakt via WiFi.

Misschien tijd om over te stappen..
 
Tiger
Als je de wifi van de modem niet meer aan kunt zetten vermoed ik dat de modem defect is en moet je toch maar contact opnemen met de helpdesk.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'WiFi verbinding weg', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
paar keer per dag wifi uitval met zyxel VMG8324-B10A modem Algemeen : 2 13 jan 2021
ZyXel en Wifi zonder internet verb. WiFi : 3 15 nov 2020
Zyxel modem. Slechte wifi? WiFi : 1 06 okt 2020
Wifi uitbreiding Algemeen : 1 23 jun 2020
Huawei HG655d WIFI bugs/troubleshoot topic Huawei configuratie en problemen : 27 16 mei 2020
Advertentie