obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Meld hier onopgeloste, maar wel aangemelde problemen. Wees wel zo sportief om ook te melden als het probleem opgelost is!
 Onderwerp afdrukken
Oplevering Interactieve Televisie via Glasvezel
TomvanD
Op 04-03-2015 zou Online mijn Alles-in-een glasvezel abonnement opleveren. Alles was op tijd geleverd en op 04-03-2015 alles netjes volgens de handleiding aangesloten.

Het internet werkte direct prima, maar de Interactieve Televisie werkte op dat moment nog niet.

Gebeld met de klantenservice en op hun advies gewacht tot 05-03-2015, maar nog steeds geen signaal, slechts zwart beeld met de programmagids.

Na enkele malen telefonisch contact te hebben gehad en de modem en de meegeleverd decoder gereset te hebben besloot Online op 13-03-2015 een monteur langs te sturen. Deze constateerd dat alle geleverd apparatuur in orde was, maar dat het signaal niet juist was. Hierover zou ik spoedig teruggebeld worden.

Op 16-03 werd ik tweemaal kort achter elkaar gebeld door een onbekend nummer, maar was helaas niet in de gelegenheid op te nemen. Ik ontving kort daarop een smsje van online "Uw abonnement zou nu moeten werken en mocht het niet werken neemt u dan contact op". Eenmaal thuisgekomen de televisie geprobeerd, maar helaas geen signaal. Opnieuw de nodige resets uitgevoerd, maar dat mocht niet baten. Opnieuw contact opgenomen met Online hierover, maar tot op de dag van vandaag lijkt niemand iets te kunnen doen.

Op 01-04-2015 werd wel het geld afgeschreven voor de maanden Maart en April. Ik heb vervolgens contact opgenomen met Online, want betalen voor diensten die niet worden geleverd is, buiten dat het bijzonder klantonvriendelijk is, wettelijk niet toegestaan.

Op 02-04-2015 ontvang ik een reactie dat mijn dossier in behandeling is genomen en dat dit tot 10 werkdagen (!) kan duren.

U zult begrijpen dat ik het als (voorheen 2 jaar tevreden) klant inmiddels wel beu ben en overweg om mijn contract op te zeggen. Mocht iemand tips hebben dan hoor ik die natuurlijk graag.
 
Tiger
Je moet in ieder geval Online in gebreke stellen voor hetgeen ze geleverd hebben en niet naar behoren werkt.
 
TomvanD
Ja ik heb besloten een brief te sturen met een eindtermijn waarin ik het opgelost is. Wanneer het niet is opgelost dan zeg ik mijn contract op en pak ik alles netjes in en kunnen ze alles in goede staat weer terug krijgen. Ik vind dat het nergens meer over gaat. Ik voel me genegeerd als klant en wordt van het kastje naar de muur gestuurd. Als de enige manier is een grens trekken en opzeggen dan is dat maar zo.
 
Lutz
Wat ook nog weleens kan helpen is aan de linker kant in het navigatiebalk het online klachtenformulier te gebruiken of het bij klachtenkompas te melden. Sterkte ermee!
"Taal is dat ene stuk gereedschap uit de menselijke gereedschapskist dat goed lijkt te zijn voor alle doeleinden." Hayes, S.C., Strosahl, K.D., Wilson, K. G. (2012) Acceptance en Commitment Therapie, tweede druk, Amsterdam: Pearson
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Oplevering Interactieve Televisie via Glasvezel', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Glasvezel abonnement fritz box 5490 Bridge Mode Eigen modem configuratie en problemen : 2 21 apr 2021
Zelf Router op glasvezel Online Alles-in-1 met Glasvezel : 1 16 sep 2020
Glasvezel migratie van Fiber naar Online Online Alles-in-1 met Glasvezel : 7 21 aug 2019
Zyxel VMG8324-B10A Glasvezel configuratie Online.nl voor Internet,TV en Telefoon Zyxel configuratie en problemen : 28 27 mei 2019
5 dagen na bericht van oplevering nog steeds geen verbinding Opleveringsproblemen : 4 07 dec 2018
Advertentie