Onderwerp bekijken
Geen telefoonverbinding, meld alles hier.
Telefonie: niet (meer) geactiveerd
|
|
chrisn |
Geplaatst op 01 november 2006, 20:48
|
Activiteit Berichten: 4 Lid sinds: 01 nov 2006 |
Eind september ben ik overgestapt van KPN (met tele2 preselect) op orange family. Dat ging niet soepel, maar uiteindelijk werkte alles, en ook het overzetten van telefoonnummer was gelukt. Toen kreeg ik een brief van orange dat ze m'n telefoonnummer zouden gaan overzetten, en sinds ze dat gedaan hebben doet telefonie het niet meer. Het telefoon-lampje op de livebox brandt niet meer, en in de web-interface krijg ik 'niet geactiveerd' bij telefonie. Bellen met de helpdesk is een frustratie op zich, ze zijn niet verder gekomen dat 'probeer eens een reset' (dat had ik natuurlijk allang gedaan), en ik kreeg na een tijdje een nieuwe livebox opgestuurd, maar ook dat hielp niet. Na het lezen van dit forum (had ik dat maar gedaan voor ik besloot over te stappen!) heb ik nog een harde reset gedaan (van het "nieuwe" modem - geen effect), en heb ik nog de telefoon rechtstreeks op het hoofdcontact aangesloten. Dan hoor ik dus niets. Ik denk dus dat KPN de verbinding echt uit heeft gezet. Maar internetten gaat prima. Zijn er hier mensen die nog wat testjes weten, of misschien wat tips die ik naar de helpdesk door kan spelen. Ik kan nu al 4 weken niet bellen en niet gebeld worden, behoorlijk irritant! Chris |
|
|
chrisn |
Geplaatst op 02 november 2006, 19:27
|
Activiteit Berichten: 4 Lid sinds: 01 nov 2006 |
Nou ja zeg, 4 weken gebeurt er niets, ik post hier en 't is gefixt. Zonder het modem te resetten.. Kom uit m'n werk en er brandt een extra lampje op m'n livebox. Als er een orange-techneut meegelezen heeft en actie ondernomen: Bedankt! |
|
|
Lizard |
Geplaatst op 02 november 2006, 20:31
|
Beheerder Berichten: 373 Lid sinds: 13 mei 2006 |
Zal wel toeval zijn. Ik denk eerder dat het een tijdje geduurd heeft voordat het bij de juiste afdeling terecht is gekomen. |
|
|
Henny |
Geplaatst op 05 november 2006, 10:11
|
Activiteit Berichten: 13 Lid sinds: 29 okt 2006 |
Quote chrisn schreef: Nou ja zeg, 4 weken gebeurt er niets, ik post hier en 't is gefixt. Zonder het modem te resetten.. Kom uit m'n werk en er brandt een extra lampje op m'n livebox. Als er een orange-techneut meegelezen heeft en actie ondernomen: Bedankt! Heb jij geluk ik zit met hetzelfde en kan al 4 maanden niet bellen. Weet onderhand niet eens meer hoe een telefoon werkt. gr Henny |
|
|
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
| |
Spring naar forum: |
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Telefonie: niet (meer) geactiveerd', te verwijzen!
BBcode: | |
HTML: |
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp | Forum | Laatste bericht | |
---|---|---|---|
Fritzbox 7590 Telefonie werkt niet | Eigen modem configuratie en problemen | : 5 | 05 feb 2022 |
e-mail komt niet binnen | : 1 | 12 jan 2021 | |
Telefonie nummermelding inkomende gesprekken | Algemeen | : 3 | 26 jul 2020 |
Inbuild chromecast niet gevonden | Algemeen | : 1 | 16 jun 2020 |
ZyXEL VMG8324-B10A Lan na 5min geen ip adres meer | Zyxel configuratie en problemen | : 2 | 08 jun 2020 |
Advertentie