obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Geen telefoonverbinding, meld alles hier.
 Onderwerp afdrukken
Telefonie: niet (meer) geactiveerd
chrisn
Eind september ben ik overgestapt van KPN (met tele2 preselect) op orange family. Dat ging niet soepel, maar uiteindelijk werkte alles, en ook het overzetten van telefoonnummer was gelukt.

Toen kreeg ik een brief van orange dat ze m'n telefoonnummer zouden gaan overzetten, en sinds ze dat gedaan hebben doet telefonie het niet meer. Het telefoon-lampje op de livebox brandt niet meer, en in de web-interface krijg ik 'niet geactiveerd' bij telefonie.

Bellen met de helpdesk is een frustratie op zich, ze zijn niet verder gekomen dat 'probeer eens een reset' (dat had ik natuurlijk allang gedaan), en ik kreeg na een tijdje een nieuwe livebox opgestuurd, maar ook dat hielp niet.

Na het lezen van dit forum (had ik dat maar gedaan voor ik besloot over te stappen!) heb ik nog een harde reset gedaan (van het "nieuwe" modem - geen effect), en heb ik nog de telefoon rechtstreeks op het hoofdcontact aangesloten. Dan hoor ik dus niets. Ik denk dus dat KPN de verbinding echt uit heeft gezet.

Maar internetten gaat prima.

Zijn er hier mensen die nog wat testjes weten, of misschien wat tips die ik naar de helpdesk door kan spelen. Ik kan nu al 4 weken niet bellen en niet gebeld worden, behoorlijk irritant!

Chris
 
chrisn
Nou ja zeg, 4 weken gebeurt er niets, ik post hier en 't is gefixt. Zonder het modem te resetten.. Kom uit m'n werk en er brandt een extra lampje op m'n livebox.

Als er een orange-techneut meegelezen heeft en actie ondernomen: Bedankt! Smile

 
Lizard
Zal wel toeval zijn. Ik denk eerder dat het een tijdje geduurd heeft voordat het bij de juiste afdeling terecht is gekomen.
 
Henny

Quote

chrisn schreef:
Nou ja zeg, 4 weken gebeurt er niets, ik post hier en 't is gefixt. Zonder het modem te resetten.. Kom uit m'n werk en er brandt een extra lampje op m'n livebox.

Als er een orange-techneut meegelezen heeft en actie ondernomen: Bedankt! Smile



Heb jij geluk ik zit met hetzelfde en kan al 4 maanden niet bellen.

Weet onderhand niet eens meer hoe een telefoon werkt.
gr Henny
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Telefonie: niet (meer) geactiveerd', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Fritzbox 7590 Telefonie werkt niet Eigen modem configuratie en problemen : 5 05 feb 2022
e-mail komt niet binnen Email : 1 12 jan 2021
Telefonie nummermelding inkomende gesprekken Algemeen : 3 26 jul 2020
Inbuild chromecast niet gevonden Algemeen : 1 16 jun 2020
ZyXEL VMG8324-B10A Lan na 5min geen ip adres meer Zyxel configuratie en problemen : 2 08 jun 2020
Advertentie