obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Help de helpdesk!
 Onderwerp afdrukken
inlogprobleem Online webmail
Ratman
Ik heb sinds Online paar dagen geleden de webmail-layout heeft bewerkt (kreeg mail dat ze dat gingen doen) problemen met inloggen webmail.
Sindsdien kan ik regelmatig niet meer inloggen op 2 van mijn (extra)webmailadressen. Soms werkt het (als ik via omweg inlog) plots weer wel even, maar als later die dag opnieuw probeer gaat het weer mis! Krijg dan melding; "500 Internal Server Error (eronder streep en daaronder 'nginx')"
Soms ook verschijnt bij inlogpoging de melding dat 'er alleen veilige inhoud wordt weergegeven'. Kan ik wijzigen, maar dan beeld vreemd en/of kan maar op deel accounts inloggen/andere niet.
Mocht inlog lukken dan is indeling mailaccount ook plots vreemd/anders dan normaal...

Inloggen 'MijnOnline' gaat wel gewoon (zie wel melding; "could not load widget" !?).
Kon er ook 1x aanklikken dat klantenservice me moest terugbellen over vraag (Bel me). Laatste dagen zie ik die 'terugbelverzoek-knop' niet meer! En terugbellen door Online is nooit gebeurd!
Mails + contactformulier al paar keer verstuurd.... geen enkele reactie!?!
Omdat ik combi heb met bellen van Online en dit ook niet werkt (kan wel gebeld worden/niet zelf bellen) zit ik al dagen omhoog!
 
I R Baboon
Blijkbaar zijn ze aan de slag met de webmail server.
Details weet ik helaas niet.
Je bent niet de enige met deze klachten:
Kan niet meer inloggen in Online.Webmail

Andere browser al eens geprobeerd?
Kijk voor de beste satelliet links naar [url=Satelliet.start-plaats.nl]Satelliet.start-plaats.nl[/url]
 
Ratman
Online stuurde vooraf een mail dat ze inderdaad met webmail aan de slag zouden gaan (meen op 12/4), maar dat zou alleen die dag zijn én maar korte tijd.
Gaven aan; als inloggen ff niet gaat probeer 15 min. later nogmaals. + instellingen, etc. zouden gewoon zelfde blijven.

Zijn nu week verder; geen enkele 'onderhouds-/storingsmelding over webmail/server' op hun site.
Bovendien reageren ze ook totaal niet op ingestuurde contactformulieren en/of mails.... En al die tijd wisselend ff mails kunnen checken (via omweg) + kan nog steeds niet bellen!
Ook met andere browser zelfde problemen.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'inlogprobleem Online webmail', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Online.nl Eigen modem configuratie en problemen : 5 30 mrt 2020
Online maximaal internet pakket Snelheid : 2 18 mrt 2020
Help!! online.nl instelling voor fritz box 7340 Eigen modem configuratie en problemen : 7 29 sep 2019
Inloggen webmail kan niet meer, ook niet via Outlook Helpdesk : 2 15 sep 2019
Glasvezel migratie van Fiber naar Online Online Alles-in-1 met Glasvezel : 7 21 aug 2019
Advertentie