obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Help de helpdesk!
 Onderwerp afdrukken
Help ik kan niet inloggen
Naatje
Elke keer als ik wil inloggen op mijn webmail krijg ik deze melding:

Mogelijk wordt deze fout veroorzaakt doordat je account gemigreerd is en je webmail2 gebruikt i.p.v. webmail.online.nl

Kan iemand mij helpen, kan mijn post niet openen?
 
I R Baboon
Gebruik je webmail.online.nl dan ook wel?
Kijk voor de beste satelliet links naar [url=Satelliet.start-plaats.nl]Satelliet.start-plaats.nl[/url]
 
Ratman
Begin april kreeg ik mail, waarin ze meldde dat op 13 april vormgeving webmail ging veranderen. Sindsdien kon ik dus ook niet meer normaal mijn webmail bekijken/behandelen! Precies dezelfde melding als Naatje!
Op pogingen contact/uitleg te krijgen reageren ze niet; tot vandaag! via gratis nummer (eigenlijk verkoop aan nieuwe klanten) ze gebeld en GEËIST dat ze me doorverbonden met de klantenservice! Overrompeld als medewerkster was deed ze dit! Smile
Klantenservice gaf aan; weet niks van eerdere mail m.b.t. werkzaamheden aan webmail... maar komt nu idd nieuwe vormgeving (zie laatste mail van ze).
Dit geeft écht geen problemen webmail voor de gebruikers(hooguit 15 min. bij omzetten).
MAAR; tevens liet hij zich ontvallen: 500 Internal Server Error ligt aan Online, is bekend maar we weten niet wanneer hier einde aan komt....

Inmiddels heeft een vriend van mij m'n Browser veranderd (IE naar Chrome), nu kan ik wel in mijn webmailaccounts (heb meerdere e-mailadressen in gebruik) maar alleen bij hoofdadres is vormgeving nog de vertrouwde. De anderen geven compleet andere weergave én werken maar deels!
(kan nu wel mails lezen/beheren, maar werkt verre van 'normaal'Wink

En nu weer mail dat ze komende dagen aan vormgeving webmail gaan werken...
LEKKER DAN!?!
 
Tiger
Beste Ratman waarom in 3 topics reageren over hetzelfde probleem.
Dit is een onafhankelijk forum wat los staat van Online en als je een probleem kenbaar hebt gemaakt is dat voldoende dus moet je niet in herhaling vallen want daar is niemand mee gebaat.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Help ik kan niet inloggen', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Fritzbox 7590 Telefonie werkt niet Eigen modem configuratie en problemen : 5 05 feb 2022
e-mail komt niet binnen Email : 1 12 jan 2021
Inbuild chromecast niet gevonden Algemeen : 1 16 jun 2020
Inloggen webmail kan niet meer, ook niet via Outlook Helpdesk : 2 15 sep 2019
Port forwarding werkt niet meer, firmware update? Zyxel configuratie en problemen : 5 09 jul 2019
Advertentie