obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Wat is er mogelijk met het modem en hoe doe je het? Hoe kom je in het configuratiescherm? Heeft deze router wireless? Waar vind je wat in de schermen? Kun je nog extra dingen instellen, bijv. via telnet? Zijn er problemen bekend met dit modem? en hoe los je ze op?
 Onderwerp afdrukken
Port forwarding (voor Minecraft server) Huawei HG655d
tony
Hi, ik heb een Huawei HG655d met firmware B050. Mijn zoontje wil voor Minecraft een server opzetten. Daar is port forwarding voor nodig. Kan iemand mij uitleggen hoe ik dit het makkelijkste kan doen? Ik heb wat zitten zoeken op internet maar daar vind ik vooral instructies voor de oude firmware, waardoor ik er net niet uit kom. Ik geloof dat je bij basis/firewall/poort toewijzing moet zijn, maar dan wordt het mij onduidelijk. wat is Interface en Protocol bijvoorbeeld? Ik ben benieuwd of iemand mij kan helpen! thanks.
 
I R Baboon
We hebben al een interessant topic: Het grote Huawei poort openen topic

Welke poort moet open?
Kijk voor de beste satelliet links naar [url=Satelliet.start-plaats.nl]Satelliet.start-plaats.nl[/url]
 
tony
hi, het is poort 25565
 
I R Baboon
Dan zou ik sectie "poort toewijzing" volgen uit de link van bericht #2.

Dan heb je alleen nog het ip adres van de PC nodig.
Dan heb je alle gegevens om de poort toewijzing in te vullen.

In principe kan je dan direct gaan testen of het werkt.
Kijk voor de beste satelliet links naar [url=Satelliet.start-plaats.nl]Satelliet.start-plaats.nl[/url]
 
hama
Ik heb ook online Huawei HG655d . ik prober portforwarden voor CCTV Camera (DVR) maar vanaf buiten kan ik mijn camera via iphone niet zien.
 
I R Baboon
Hoe heb je dan de poorten geopend?
Kijk voor de beste satelliet links naar [url=Satelliet.start-plaats.nl]Satelliet.start-plaats.nl[/url]
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Port forwarding (voor Minecraft server) Huawei HG655d', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Fritzbox instellen voor interactive TV Eigen modem configuratie en problemen : 2 24 jul 2022
Huawei HG655d WIFI bugs/troubleshoot topic Huawei configuratie en problemen : 27 16 mei 2020
Wifi verbinding voor mijn pc. WiFi : 2 03 jan 2020
Help!! online.nl instelling voor fritz box 7340 Eigen modem configuratie en problemen : 7 29 sep 2019
Port forwarding werkt niet meer, firmware update? Zyxel configuratie en problemen : 5 09 jul 2019
Advertentie