obey-robots.txt
09 December 2016, 20:15
Navigatie
Ledenenquête
Heb je de oplossing voor je probleem op dit forum gevonden/gekregen?

Ja
Ledenenquête: Heb je de oplossing voor je probleem op dit forum gevonden/gekregen? Ja 39% [89 stemmen]
39% [89 stemmen]

Nee
Ledenenquête: Heb je de oplossing voor je probleem op dit forum gevonden/gekregen? Nee 61% [137 stemmen]
61% [137 stemmen]

Stemmen: 226
U dient in te loggen om te stemmen.
Gestart: 25 jun 2009

Enquête-archief
Steun ons
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord


Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.
Online Gebruikers Groep
Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Onderwerp bekijken
Klacht over Online? Post hier je Online klacht over b.v. een storing met internet, telefonie of je modem. Grof taalgebruik is echter niet toegestaan!
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
 Onderwerp afdrukken

3 weken zonder tv

mohannes
Al ruim 3 weken zonder tv ( triest voor mijn kinderen, precies vakantie ). Al 4 keer contact gehad, alle mogelijke resets en instellingen zelf doorlopen, uitgelegd wat ik gedaan hebt. Alle testen goed ( mediatest, streamingtest, ) geen beeld en geluid wel info balk van ieder kanaal. Aan de telefoon weer getest als of ik zit te liegen ( dit 3 keer met verschillende medewerkers van Online) . Bij de laatste test zegt de medewerker nu moet je tv het weer doen. Ik zeg zou fijn zijn, maar helaas zoals ik hem al had verteld, dat de decoder stuk is en ik zelf al tig malen alles al had gedaan. Laatste contact 2 mei geweest, wordt met spoed via de td een nieuwe decoder aangevraagd en opgestuurd, houdt u mail maar in de gaten voor de track@trace code. Jaaa, dat is me al 3 keer verteld. Nu tussendoor totaal geen mailtje of telefoontje ontvangen van "we zij er mee bezig" of iets in die aard. Waarom zo moeilijk? Kastje opsturen en klaar toch. Ben al jaren abonnee, toen nog Wanadoo Het is om gek van te worden, geen tegen berichten, kinderen iedere dag "Pap, doet de tv het al"
 
Tiger
Slechte zaak van Online dat je als leugenaar wordt beticht door de helpdesk.
Dat iets stuk kan gaan gebeurd wel vaker maar ze moeten je niet met een probleem laten zitten maar helpen daar zijn ze voor.
Het enigste wat je nu kan doen is afwachten maar je moet ze wel in gebreke stellen omdat de zaak niet werkt en uiteraard compensatie krijgen voor het gemis van de tv.
 
mohannes
Dank voor je reactie, Tiger. Ik wacht het inderdaad tot eind deze week af. Betreft compensatie, dat gaan ze zeker doen inclusief belkosten. Dat heeft de medewerkster die ik het laatst aan de telefoon had uit haar zelf al gemeld. Dat iets stuk kan gaan kunnen ze ook niets aan doen, daar heb ik begrip voor. Maar voor de afhandeling hiervan niet. Het vervolg post ik hier.
 
Tiger
mohannes schreef:

Dank voor je reactie, Tiger. Ik wacht het inderdaad tot eind deze week af. Betreft compensatie, dat gaan ze zeker doen inclusief belkosten. Dat heeft de medewerkster die ik het laatst aan de telefoon had uit haar zelf al gemeld. Dat iets stuk kan gaan kunnen ze ook niets aan doen, daar heb ik begrip voor. Maar voor de afhandeling hiervan niet. Het vervolg post ik hier.

Ben inderdaad erg benieuwd wanneer het tv probleem opgelost is maar hoop dat dit snel gebeurd dan zijn je kinderen ook tevreden.
 
Skifan
Ik heb exact hetzelfe probleem. 3 weken geleden een brief gekregen dat Online.nl het signaal ging verbeteren. Een paar dagen later geen TV en radio meer. Inderdaad, programmabalk doet het wel, verder niets.
Klantenservice al meerdere malen gebeld. Steeds krijg je te horen dat ze er mee bezig zijn, maar je hoort en merkt daar niets van.
 
Tiger
Skifan ook jij moet Online in gebreke stellen omdat ze niet leveren waarvoor je betaald en voor de tijd dat het niet werkt compensatie krijgen.
 
Skifan
Dank voor de tip. Ik heb ze gisteren een aangetekend schrijven gestuurd met ingebrekestelling.
 
Tiger
Skifan schreef:

Dank voor de tip. Ik heb ze gisteren een aangetekend schrijven gestuurd met ingebrekestelling.

Graag gedaan en voor andere leden is het raadzaam om niet te lang met een probleem te blijven zitten stel gewoon op tijd Online in gebreke om een oplossing te bespoedigen.
 
mohannes
Vandaag de 1e mail binnen. Geen excuses of zo. Alsof ik gewoon interactieve tv heb aangevraagd. Nu even goed de factuur nazien. De levering kan evengoed nog 2 weken duren, ik hoop het toch niet!

Ons kenmerk:
Uw klantnummer:
Bevestiging aanvraag Interactieve TV - Ontvanger
Geachte heer de,
Dank u voor de aanvraag van uw Interactieve TV - Ontvanger.

Gegevens bestelling:
Eenmalige kosten:
Interactieve TV - Ontvanger
€ 0.00

Verzendkosten
€ 0.00
Levering Interactieve TV - Ontvanger
Binnen twee weken ontvangt u de Interactieve TV - Ontvanger. U kunt het pakket na verzending volgen met een track & trace code van PostNL. De track & trace code ontvangt van ons via een andere e-mail.
Overeenkomst
U heeft de mogelijkheid om dit product binnen 14 kalenderdagen na ontvangst van het installatiepakket kosteloos te annuleren via onze klantenservice. De algemene voorwaarden van Online.nl zijn op deze overeenkomst van toepassing (zie www.online.nl/voorwaarden).
Vragen?
Veelgestelde vragen over internet, bellen en TelevisieV van Online.nl vindt u op www.online.nl/klantenservice. U kunt ons uiteraard ook gewoon bellen op 0900 9515 (€ 0,15/min). Houd bij telefonische vragen uw klantnummer bij de hand.
Met vriendelijke groet,
Online.nl






Online.nl® is een merk gebruikt onder licentie door M7 Group S.A. | Maatschappelijke zetel: Rue Albert Borschette 2, L-1246 Luxembourg |R.C.S. Luxembourg: B 148.073
Vestigingsvergunning n° 00143760/1 | Postadres: Postbus 16156 | 2500 BD Den Haag | IBAN NL37RBOS0538653167 | BIC RBOSNL2A
 
Tiger
Dit is nu typisch een erg lompe actie van Online net doen of je nog geen contact hebt gehad met de helpdesk terwijl dat al vele malen is gebeurd.
Je krijgt het sterke vermoeden dat ze bij Online het niveau van een kleuter hebben tenminste zo gedragen ze zich maar jij bent niet de enigste die ze zo behandelen.
Ik zou me toch nog eens goed bedenken of ik dat pakket wel wilde want de volgende keer laten ze je weer in de kou staan.
 
Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; '3 weken zonder tv', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
geluid van M7 afspelen zonder TV aan te zetten Frequently Asked Questions 8 17 september 2015, 14:25
ON-1001TZAP radio beluisteren zonder TV aan Digitale TV. Hoe sluit ik mijn digitale ontvanger aan? 2 03 april 2015, 20:26
Missende Zenders zonder decoder Digitale TV zenders kanalen indeling favorieten 12 11 april 2014, 01:14
Random IP adres wijzigingen zonder restart? Huawei configuratie en problemen 3 01 december 2013, 13:27
Hoe Digitenne smartcard activeren zonder 0900 nummer te bellen? Digitale TV. Hoe sluit ik mijn digitale ontvanger aan? 4 26 oktober 2013, 11:44
Goedenavond bezoeker
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord



Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
| Hans00:54:48
| Wanabo01:40:26
| SterkeJerke02:33:46
| jms31903:29:24
| gvmelle05:21:11
| MBroertjes05:40:27
| dutch flash09:02:41
| Franx11:50:12
| Lutz13:21:18
| Johan420:04:19
Shoutbox
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

07 december 2016, 12:08
iemand weet welke firmware huawei hg665d op dit moment zit?

15 november 2016, 21:47
Online.nl=amateurs

05 november 2016, 16:44
Hallo allemaal, Vanaf 18 oktober heb ik geen verbinding meer. Bijna elke dag bellen met klantendienst, 5 a 6 keer emailen naar de klantenservice niets opgelost. Nog steeds geen verbinding dus geen

01 november 2016, 19:42
in helmond dezelfde storing

27 oktober 2016, 23:15
@ MGuitink Om weer in het modem te komen, eerst restten via het verzonken knopje aan de zijkant van het modem.