obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Klacht over Online? Post hier je Online klacht over b.v. een storing met internet, telefonie of je modem. Grof taalgebruik is echter niet toegestaan!
 Onderwerp afdrukken
3 weken zonder tv
Skifan
Ik heb tot nu toe nog niets van Online gehoord. Geen mail, geen telefoon. Ik heb ze 2 weken geleden in gebreke gesteld met een aangetekende brief. Wat nu te doen? Kun je overstappen naar een andere aanbieder voor interactieve TV terwijl je contract nog doorloopt?
 
Tiger

Quote

Skifan schreef:

Ik heb tot nu toe nog niets van Online gehoord. Geen mail, geen telefoon. Ik heb ze 2 weken geleden in gebreke gesteld met een aangetekende brief. Wat nu te doen? Kun je overstappen naar een andere aanbieder voor interactieve TV terwijl je contract nog doorloopt?

Mijn inzien is Online nu duidelijk in gebreke gebleven en je zit nu al totaal 5 weken zonder TV en dat betekent dat Online toch duidelijk actie naar jou moet ondernemen om de zaak op te lossen dus hoe ze dat nu gaan oplossen weet ik nog niet.
Overstappen kan altijd maar adviseer ik je niet omdat er misschien vervelende financiƫle consequenties voor jou aan kunnen zitten.
Ze leveren in elk geval niet waar jij voor betaald en dat is duidelijk een wanprestatie waardoor de mogelijkheid zou bestaan om toch kosteloos over kunnen te stappen als ze het probleem niet opgelost krijgen.
Gewijzigd door Tiger op 23 mei 2015, 22:36
 
Skifan
OK. Ik heb sowieso mijn contract al ingeperkt tot de basis. Fox Sports heb ik opgezegd, zodat ik dat niet hoef te betalen. Consequentie zou idd kunnen zijn dat ik nog een aantal maanden dubbele kosten heb. Niet handig, maar geen radio en TV hebben is ook niet handig.
 
mohannes
Even ertussen uit geweest, dus vandaar deze late reactie. Redelijk vlot nieuwe tv decoder ontvangen, werkt traag, maar werkt. Echter na twee dagen stopt mijn huawei modem met het wifi signaal. Reset gedaan, alles gecheckt, bekabeling etc. Online maar weer gebeld, wordt keurig en snel een nieuw modem opgestuurd, deze doet echter helemaal niets, enkel de powerled staat op groen en het telefoon icoontje blijft rood. Ook na resetten dmv stekker, reset knopje reageert niet. Heb tevens lang gewacht ivm eventuele firmware updates. Niets. Probeer al enkele dagen online.nl te bereiken, maar is erg moeilijk te bereiken ivm bezette lijnen. Dit is toch geen goed teken lijkt me. Heeft iemand een betere provider en hoe kom ik onder me contract uit.
 
Tiger
Een alles in 1 pakket is natuurlijk mooi als alles naar behoren functioneert.
Maar je hebt al weken lang geen tv gehad en bent voor leugenaar uitgemaakt door de helpdesk van Online en zit continue met problemen zoals je aangeeft. Dat je Wifi niet werkt kan aan een aantal factoren liggen en hoe is de verbinding dan via de kabel i.p.v. Wifi.
Bij een slechte Wifi verbinding kan je het gratis programma inSSIDer downloaden om te zien of je verbinding gestoord wordt door de draadloze verbindingen in je omgeving als die op hetzelfde kanaal of vlak ernaast zitten heb je een probleem je zou er dan 3 kanalen vanaf moeten zitten of je Wifi op auto zetten. Zou ook interessant zijn om te weten hoe ver je van de wijkcentrale af zit.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; '3 weken zonder tv', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
ZyXel en Wifi zonder internet verb. WiFi : 3 15 nov 2020
geluid van M7 afspelen zonder TV aan te zetten Frequently Asked Questions : 8 17 sep 2015
Missende Zenders zonder decoder Digitale TV zenders kanalen indeling favorieten : 12 11 apr 2014
Random IP adres wijzigingen zonder restart? Huawei configuratie en problemen : 3 01 dec 2013
Hoe Digitenne smartcard activeren zonder 0900 nummer te bellen? Digitale TV. Hoe sluit ik mijn digitale ontvanger aan? : 3 26 okt 2013
Advertentie