obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Geen verbinding met internet. Meld hier storingen. Zo kunnen storingen inzichtelijk gemaakt worden.
 Onderwerp afdrukken
Online?
Offfline
waarom heet "Online" eigenlijk Online?
Als ik de onderwerpen lees is het storing, traag, geen verbinding en noem maar op. Als ik dan "klantenservice" bel (niet gratis en gemiddeld 6 minuten wachttijd) krijg ik ingestudeerde antwoorden wat geen oplossingen zijn. Het "Totaalpakket" kan worden verbroken door bv een andere TV provider maar je blijft wel het Totaalbedrag betalen...!
Helaas, extreem Offline!
Gelukkig nog maar 307 dagen en dan snel overstappen...
 
Tiger
Als je een probleem hebt met Online moet je daar je klacht deponeren.
Dit forum is geheel onafhankelijk van de provider Online waar leden die een probleem hebben met hun verbinding belangeloos ondersteuning krijgen van andere leden om hun probleem op te lossen.
Heb je een klacht over Online zelf maak dit dan kenbaar op klachtenkompas.nl of gebruik het Online Klachten formulier in de linker kolom onder navigatie.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Online?', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Online.nl Eigen modem configuratie en problemen : 5 30 mrt 2020
Online maximaal internet pakket Snelheid : 2 18 mrt 2020
Help!! online.nl instelling voor fritz box 7340 Eigen modem configuratie en problemen : 7 29 sep 2019
Glasvezel migratie van Fiber naar Online Online Alles-in-1 met Glasvezel : 7 21 aug 2019
Geen interactie tv Canal Digitaal! Bekend probleem online.nl Onopgeloste aangemelde problemen bij Online : 1 27 jul 2019
Advertentie