obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Algemeen, maar niet gemeen.
 Onderwerp afdrukken
wie heeft ervaring met opzeggen?
spatieman
topic zegt al genoeg.
1: voor 2 jaar terug ben ik verhuist, online heeft me toen 4 maanden in de kou laten zitten omdat ze met kpn in de knoei zaten met verhuizen van mijn lijn.
2: 3 maanden later heeft online de NEWS groepen service eruit getrokken zonder klanten te informeren.
3: waarom 25 euro betalen voor 15mbit terwijl ik voor het zelfde bedrag 40mbit heb (en al klant bij ziggo ben voor tv)

dus.
wie heeft ervaring met opzeggen voor einde contract ,en hoe was die ervaring, en aanvaring.
iemand suggesties.
 
I R Baboon
Hoe lang moet je nog tot einde contract?
Kijk voor de beste satelliet links naar [url=Satelliet.start-plaats.nl]Satelliet.start-plaats.nl[/url]
 
Wanabo
Grijp elke prijsverhoging aan om je contract op te zeggen.
Kies BBcode image, plak in handtekening.

?id=1wqxcou
speed-testing
 
Tiger

Quote

Wanabo schreef:

Grijp elke prijsverhoging aan om je contract op te zeggen.

Dat zou een geschenk zijn voor velen die een probleem hebben en de ellende dan achter zich kunnen laten.
Maar ik betaal al jaren hetzelfde en zie die verhoging nog niet gebeuren.
Niet dat ik weg wil want ik heb nog altijd een goede verbinding en gratis telefonie.
 
spatieman

Quote

I R Baboon schreef:

Hoe lang moet je nog tot einde contract?


1 oktober ! ,dan is het afgelopen (nood gedwongen toe moeten verlengen, omdat er anders 10 euro van Klote Pokke Netwerk erboven op kwam)
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'wie heeft ervaring met opzeggen?', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Na opzeggen van Online beginnen de problemen pas. Klacht over Online : 8 16 mei 2018
Opzeggen / legale contractbreuk nav. recente problemen? Storing : 7 13 nov 2016
Digitale TV opzeggen via online.nl account Algemeen : 4 28 dec 2015
telefoonabonnement opzeggen Algemeen : 2 27 dec 2014
Opzeggen bij Verhuren (koop)woning Algemeen : 5 03 dec 2014
Advertentie