obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Wat is er mogelijk met het modem en hoe doe je het? Hoe kom je in het configuratiescherm? Heeft deze router wireless? Waar vind je wat in de schermen? Kun je nog extra dingen instellen, bijv. via telnet? Zijn er problemen bekend met dit modem? en hoe los je ze op?
 Onderwerp afdrukken
SIP Instellingen invullen
MaikelD85
Hallo allemaal,

Ik heb zojuist mijn online modem weer werkende gekregen nadat ik met mijn domme kop de firmware heb geupgrade, dus heb de goede firmware weer terug gezet.
Nu werkt alles weer behalve mijn telefoon, weet iemand misschien de juiste SIP instellingen die ik moet invullen op mijn modem, moet beide tabbladen invullen omdat die nu leeg zijn.

Alvast heel erg bedankt!
 
Tiger
Kijk eens in het topic Zyxel VMG8324-B10A Glasvezel configuratie Online.nl voor Internet,T... naar het bericht van zijpieo.
 
I R Baboon
Firmware teruggezet?
Waar heb je die vandaan?
Kijk voor de beste satelliet links naar [url=Satelliet.start-plaats.nl]Satelliet.start-plaats.nl[/url]
 
MaikelD85

Quote

Tiger schreef:

Kijk eens in het topic Zyxel VMG8324-B10A Glasvezel configuratie Online.nl voor Internet,T... naar het bericht van zijpieo.


Dat heb ik inderdaad gedaan, en zodoende ook mijn internet terug gekregen want daar werd ook de goede firmware genoemd, maar nu heb ik dus die configuratie file ingeladen en daardoor werkt het internet weer, maar volgens mij staan mijn SIP instellingen gewoon niet goed, waardoor mijn telefoon dus niet werkt..
 
I R Baboon
Oh, je gebruikt de Tweak firmware. Dat is iets anders.
Als je nu de beschikking had over de Online firmware, kon de ZyXEL zichzelf configureren en alle instellingen ophalen van de Online server. Dan zou alles weer normaal werken.

De telefonie instellingen kon je vinden in de originele configuratiebestand van de Online firmware.
Als je die hebt, kan je daar de telefonie gegevens vinden.

Zo niet, dan kan alleen de helpdesk je die info geven of je moet je modem laten omruilen.
Kijk voor de beste satelliet links naar [url=Satelliet.start-plaats.nl]Satelliet.start-plaats.nl[/url]
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'SIP Instellingen invullen', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Outgoing mail instellingen icm VPN Email : 2 11 mrt 2019
email instellingen Algemeen : 2 02 feb 2019
FB 7581 Vraag Instellingen/Geen internet Algemeen : 14 08 nov 2018
Online VOIP instellingen Zyxel configuratie en problemen : 2 06 jul 2018
instellingen Fritzbox Eigen modem configuratie en problemen : 7 27 nov 2017
Advertentie