obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Meld hier je ervaringen met monteurs, vertragingen in de oplevering van je verbinding.
 Onderwerp afdrukken
Niet verzonden modem bij een nieuwe klant
wiskeydono
Zo, je maakt de overstap naar Online.nl ook al had je perfect service bij Ziggo, en dan moet je 3 keer bellen om door te geven dat je 29-06 het signaal van Ziggo ophoud en dat het signaal van Online.nl actief wordt.
Dus je zou dan graag voor de 29ste je modem willen hebben zodat je alles kunt installeren.
Maar dus na 3 keer bellen afgelopen week nog steeds geen modem, en nu dus geen internet en geen TV meer, zelfs de retourdoos van Ziggo is perfect op tijd.
Ook de mail waarin je login en wachtwoord zou moeten staan, is blanco, ja dat was niet helemaal gelukt kon men mij vertellen, krijgt u binnen 5 dagen, niks gezien.

Ik krijg op donderdag 25-06 te horen dat ik te vroeg bel, dus vrijdag 26-06 ochtend terug gebeld, ja we moeten inderdaad via een ander systeem u pakket gaan versturen, nee zaterdag halen we niet, dat wordt maandag, maar u krijgt een T&T mail.
Maandag ochtend nog niks gezien, weer gebeld, nee dat hadden we via een ander systeem aan moeten maken, nee waarschijnlijk gaan we dinsdag ook niet halen we zijn afhankelijk van post.nl.
Ohja heeft post.nl de schuld van je eigen ontoereikend systeem.
Alsof je voor en nieuwe klant die je 2 jaar aan je vast bind, niet van service kunt voorzien en een expres zendingen kunt aanmelden, man zelfs als particulier lukt je dat nog.
Een klacht indienen, nee dat gaat niet, ja ik kan het tegen mijn supervisor zeggen, maar die zegt u toch hetzelfde.

Goedzo online.nl => offline.nl (hoe vaak zou die grap al gemaakt zijn)

Als ik dinsdag het modem niet binnen heb laat ik alles ontbinden, oh dat gaat niet, dan zal de social media per ongeluk vol komt te staan met bovenstaand relaas.
Ik hoop voor online.nl dat als het modem binnen is, alles ook goed werkt (zover ze er iets aan kunnen doen).

ik weet het alles is relatief en je kunt best een paar dagem zonder internet en televise, maar zulke slechte service zou niet nodig moeten zijn, kijk signalen opzetten en routen zal allicht lastiger zijn, maar een pakketje versturen...kom op man!
 
Tiger
Laat je niet voor de gek houden door de klantenservice als Online zich niet aan de afspraken kan houden heb je zeker het recht om te cancelen want wat ze nu doen is puur wangedrag en wanprestatie leveren. Gewoon contact opnemen met het juridisch loket die kunnen je adviseren in deze zaak.
 
wiskeydono
And the story continues, vanmorgen weer gebeld, nadat de medewerkster mij vertelde dat ze pas binnen 30 dagen het modem moeten leveren, waarop ik zei dat dat k*t voorwaarden zijn, verbrak zei de verbinding. Natuurlijk ik het niet k*t moeten zeggen, maar ik heb niet het idee dat men daadwerkelijk mijn probleem aan het oplossen is.

ik de voorwaarden erbij gepakt

3.8 Online.nl zal zo spoedig mogelijk na de totstandkoming van de Overeenkomst
zorgen dat de Klant wordt aangesloten. Tenzij uitdrukkelijk anders
is overeengekomen zal Online.nl zich inspannen om de Dienst te leveren
binnen 30 dagen na totstandkoming van de Overeenkomst. Online.nl is
daarbij echter mede afhankelijk van derden, zodat deze termijn slechts als
indicatie kan gelden.

De overeenkomst is 29-05 gesloten dus ze zitten al over de 30 dagen heen, maarja die laatste regel he, zo kun je je tegen alles indekken.

Een leidinggevende kreeg ik niet te spreken, en op mijn klacht gisteren via het klachten formulier ingedient, heb ik ook geen reactie mogen ontvangen.

Na wat afgekoeld te zijn heb ik maar weer gebeld en nu kreeg ik te horen dat er leverproblemen zijn met het modem...YOU THINK?

Ik heb het idee dat er andere zaken aan de hand zijn, die men niet kan uitleggen of die men niet mag uitleggen.

Ik verlang weer terug naar Ziggo. Om er geen dagtaak van te maken de service desk te bellen, geef ik ze deze week nog de tijd om te leveren en dat betekend een modem voor zaterdag 04-07, anders stel ik ze in gebreke en ontbind ik alles.
 
Tiger
Ik kan mij niet indenken dat het een leverprobleem is dan had Online jou al eerder moeten informeren dat de deadline van die 30 dagen niet gehaald kon worden hier blijven ze al in gebreke. Ik weet niet welk abonnement je hebt afgesloten en hoever je van de wijkcentrale af zit want als je te ver zit krijg je een trage verbinding en krijg je spijt als haren op je hoofd. Verder weet ik ook niet hoe tevreden je was bij Ziggo want als ik een goede verbinding had zou ik die behouden. Hoop toch dat nog alles naar wens voor jou verloopt succes er mee.
 
wiskeydono
Ja Tiger ik niet weet niet, ik had de klacht ook bij klachtenkompas gemeld, en daar kreeg ik waarrempel binnen 1,5 uur het antwoord dat ik vandaag toch echt wel een track and trace mail zou krijgen voor het modem...dus ik ben benieuwd.
ik zit 1,8 km van de centrale, kwa snelheid zou het in orde moeten zijn volgens verschillende postcode checks.
Maar ik laat me verassen, ik wilde bij Ziggo weg, om weer eens een andere techniek te gebruiken, Online goedkoper is en ik Ziggo iets te veel monopolie vind hebben...maarja dat zal met KPN als ADSL beheerder niet veel anders zijn.
 
wiskeydono
laatste update:

Track en trace krijg ik nu morgen (althans de belofte), want het modem is Niet vandaag verstuurd. Lijn blijkt ook niet 29-06 opgeleverd te zijn, maar hopelijk wordt dat wel ook deze week nog opgeleverd. We wachten het af, wel fijn dat ik nu gebeld ben, jammer dat niemand dit via de normale service lijn kon regelen.
 
wiskeydono
Track and Trace niet automatisch gehad, maar dit bleek normaal te zijn bij een handmatige verzendactie, ik heb van de medewerkster die ik vandaag te spreken kreeg de code per telefoon doorgekregen en het ziet er naar uit dat het modem morgen geleverd wordt. De lijn zou gisteren als nog opgeleverd zijn. Dus het ziet er hoopvol uit, maar de vlag gaat pas uit als alles binnen is en werkt.
 
Tiger

Quote

wiskeydono schreef:

Track and Trace niet automatisch gehad, maar dit bleek normaal te zijn bij een handmatige verzendactie, ik heb van de medewerkster die ik vandaag te spreken kreeg de code per telefoon doorgekregen en het ziet er naar uit dat het modem morgen geleverd wordt. De lijn zou gisteren als nog opgeleverd zijn. Dus het ziet er hoopvol uit, maar de vlag gaat pas uit als alles binnen is en werkt.

Dus morgen is de dag van de waarheid hoop voor jou dat je in deze toch korte maar hectische periode dan de vlag kan uithangen.
 
wiskeydono
en dan levert post.nl natuurlijk precies op een moment dat er niemand thuis is. Daar kan online natuurlijk niet veel aan doen, jammer alleen dat ik dus nu nog een dag moet wachten nou, ik zou er bijna vrij voor regelen morgen, maarja op het werk is airco Smile
 
wiskeydono
And so we have....no internet. Alles aangesloten geen dsl lampje, geen verbinding, help desk gebeld, signaal moet op 1a/1b zitten, zit ie bij mij in de meterkast ook op. Vervolgens alle mogelijke combinaties geprobeerd...geen signaal.
Dus nu komt er woensdag een monteur...hopelijk dat hij het dan gaat doen, anders zie ik het gebeuren dat ik voor de vakantie nog geen internet/tv heb.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Niet verzonden modem bij een nieuwe klant', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Fritzbox 7590 Telefonie werkt niet Eigen modem configuratie en problemen : 5 05 feb 2022
paar keer per dag wifi uitval met zyxel VMG8324-B10A modem Algemeen : 2 13 jan 2021
e-mail komt niet binnen Email : 1 12 jan 2021
Zyxel modem. Slechte wifi? WiFi : 1 06 okt 2020
Beveiligingsmodus aanpassen in modem. Eigen modem configuratie en problemen : 1 22 jun 2020
Advertentie