obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Meld hier onopgeloste, maar wel aangemelde problemen. Wees wel zo sportief om ook te melden als het probleem opgelost is!
 Onderwerp afdrukken
Gedrag medewerkers en afhandeling probleem!
Lucy
Ik heb sinds augustus 2013 mijn domeinnaam en betaling daarvan stop gezet, een bevestiging per post is uitgegaan blijkbaar maar nooit gekregen, maar telefonisch is bevestigd dat het abbonement daadwerkelijk is stop gezet! Nu, 2015, heb ik mijn betaling terug gehaald want weer werd er geld afgeschreven, 8 maal gebeld met de klantenservice, in het systeem staat nog steeds dat het inderdaad is stop gezet maar moest weer alle formulieren opsturen, dit tot 3 keer toe gedaan want het was steeds kwijt! Nu weer gedaan en gebeld en zouden het gaan uitzoeken en goed verwerken bij de administratie! Inmiddels ook nog een aanmaning gehad maar ze zouden ook dit stop zetten, zou terug gebeld worden maar ook dit is weer niet gebeurd, zelf weer terug gebeld en nu komt de klapper; wegens een niet gedane betaling hebben ze alles doorgezet naar Interum Justitia (incassobureau) en bij de klantenservice helpen ze me niet verder want ze hebben het uit handen gegeven????!!!! Geen leidinggevende kan ik spreken, ze verbreken zelfs de verbinding als ik zeg dit op te willen lossen, niemand helpt verder? Dat kan toch niet waar zijn .... Wat een ongelofelijk bedrijf dit ....
 
Lutz
Jammer dat het zo erg is. Zoek eens aan de linker kant het online klachtenformulier op. Verder kunnen wij hier ook niets doen. Online wil ook niet met ons praten. Ze zullen het druk hebben.
"Taal is dat ene stuk gereedschap uit de menselijke gereedschapskist dat goed lijkt te zijn voor alle doeleinden." Hayes, S.C., Strosahl, K.D., Wilson, K. G. (2012) Acceptance en Commitment Therapie, tweede druk, Amsterdam: Pearson
 
Lucy
Ja ongelooflijk he! Er is niemand die je verder kan helpen daar! Vanuit Radar ook al begrepen dat er onwijs veel klachten zijn geweest eind 2014! Klachtenformulier ook al ingestuurd! Ook gemeld bij klachtenkompas, kijken hoe lang het nu weer duurt!
 
Tiger
Wat mij verbaasd is omdat Online toegegeven heeft dat het abonnement stop gezet is dat je geen bevestiging daar van hebt gevraagd want zo lang je die bevestiging niet hebt kun je problemen verwachten.
 
Robert P
Nou mensen, dacht dat ik de enige was, dacht dat het aan mij lag.
Wat een kutprovider met incompetente medewerkers in dienst, wat een zooitje, een grote rotzooi. En maar aan het lijntje houden.
Heb 't al opgelost.

Maar met vriendelijke groet naar jullie.
Robert
 
Tiger

Quote

Robert P schreef:

Nou mensen, dacht dat ik de enige was, dacht dat het aan mij lag.
Wat een k.tprovider met incompetente medewerkers in dienst, wat een zooitje, een grote rotzooi. En maar aan het lijntje houden.
Heb 't al opgelost.

Maar met vriendelijke groet naar jullie.
Robert

Ieder verhaal heeft 2 kanten en dat zal bij jou ook best het geval zijn. Ik weet niet op welk niveau de communicatie is geweest en welk probleem jij hebt gehad. Online is een budget provider en dat merk je ook aan de afhandeling ook veel beloftes over terug te bellen wat niet gebeurde wat irritatie veroorzaakt bij de klanten. Wat ik wel weet is dat vriendelijkheid geen geld kost en dat je daar vaak goede resultaten mee boekt wat betreft behandeling van een case.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Gedrag medewerkers en afhandeling probleem!', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Geen interactie tv Canal Digitaal! Bekend probleem online.nl Onopgeloste aangemelde problemen bij Online : 1 27 jul 2019
probleem TV Algemeen : 3 13 jan 2018
Probleem: Hoe voeg ik VoIP Gegevens/Instellingen toe? Zyxel configuratie en problemen : 30 06 dec 2016
probleem met zyxel VMG8324-B10A telefonie Zyxel configuratie en problemen : 17 11 apr 2016
probleem met openen Huawei configuratiescherm Huawei configuratie en problemen : 10 29 feb 2016
Advertentie