obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Meld hier je ervaringen met monteurs, vertragingen in de oplevering van je verbinding.
 Onderwerp afdrukken
Telefoonnummer Porteren
Harm-Jan
Ik ben nu 2 weken geleden overgestapt op Online.
De afspraak was, dat ook mijn vaste telefoonnummer meegenomen zou worden.

In eerste instantie zou mijn oude telefoonnummer op 19 juni weer aktief zijn, maar ik heb mijn oude telefoonnummer nu 29/6 nog steeds niet terug.

De telefonische helpdesk antwoord, dat door overstap naar een nieuw systeem bij Online, telefoonnummer portering niet mogelijk is.
Er wordt aan gewerkt kreeg ik te horen.

Hebben anderen hier ook last van?
En wat is er aan de hand, dat die portering niet gaat.
 
Tiger
Als de afspraak was dat je telnr. meegenomen kon worden moet die gewoon nagekomen worden want afspraak is afspraak en je moet gewoon eisen dat die nagekomen wordt. Dat ze overstappen naar een nieuw systeem staat daar gewoon buiten en mag geen reden zijn om iets wat afgesproken is niet nagekomen wordt.
 
Harm-Jan
Ik had na het maar voortslepen van de problemen met de telefoonnummer portering mijn vraag, klacht ook geplaatst op het TrosRadar forum en vervolgens op het forum Klachtenkompas van de consumentenbond.

Afgelopen donderdag 9/7 kon ik ook opeens niet meer bellen en gebeld worden met het tijdelijke nummer, want dat bleek vervallen te zijn.

Het forum Klachtenkompas wordt ook door vertegenwoordigers van Online.nl in de gaten gehouden.

Dus ik werd afgelopen vrijdag 10/7 opeens gebeld, dat het allemaal heel vervelend was, maar ook dat de storingen helaas niet 1,2,3 verholpen zouden zijn.

Echter vrijdag om ca. 18.00 uur werd ik weer gebeld, dat ik mijn oorspronkelijke telefoonnummer terug had en dat ik weer kon telefoneren.
Ik krijg een tegemoetkoming aangeboden van 20 voor het geleden ongemak.

Maar goed (voorlopig) kan ik weer telefoneren en gebruik forum Klachtenkompas voor Online.nl dus.
 
Lutz
Het is fijn voor je dat het zo heeft gewerkt. Smile
"Taal is dat ene stuk gereedschap uit de menselijke gereedschapskist dat goed lijkt te zijn voor alle doeleinden." Hayes, S.C., Strosahl, K.D., Wilson, K. G. (2012) Acceptance en Commitment Therapie, tweede druk, Amsterdam: Pearson
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Telefoonnummer Porteren', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Telefoonnummer zoekgeraakt geen idee wie er nog aan gaat werken. Onopgeloste aangemelde problemen bij Online : 10 02 jul 2015
Doorschakelen *61*telefoonnummer# werkt niet Storing : 4 17 dec 2014
nummer (weg)porteren op bestaande ADSL verbinding? Helpdesk : 26 03 okt 2009
Hoelang duurt porteren van KPN naar Online Livebox en telefoon netwerk : 4 22 jun 2009
Opgelost: telefoonnummer meenemen door Orange niet uitgevoerd. Onopgeloste aangemelde problemen bij Online : 4 27 aug 2008
Advertentie