obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Help de helpdesk!
 Onderwerp afdrukken
foutmelding interactieve TV
Scholte
Beste Online,

Gisteren heb ik de M7 interactieve tv box aangesloten voor m'n ouders. Alles ingesteld en deed het, ze konden TV kijken.
Nu een dag later zetten ze de TV en box weer aan en krijgen ze niets anders dan een wit scherm te zien met slechts "Error Page". Dit is letterlijk het enige wat de box meldt, heb een foto ervan gezien.
Voordat ik nu weer naar m'n ouders afreis, is er een simpele oplossing voor de melding bekend?

Alvast bedankt.
Scholte voegde bij, bestand:

Registreer en/of log in voor toegang tot deze bijlage.
 
I R Baboon
Probeer eerst de standaard fix uit.

Haal de stroomstekker uit de set-top-box en modem.
Zet dan eerst het modem aan en als die online gekomen is, dan pas de set-top-box.
Volgorde is belangrijk.

Heeft dat geholpen?
Anders bellen met de helpdesk van Online.
Wellicht dat wat mis is met de apparatuur.
Hitte problemen?
Kijk voor de beste satelliet links naar [url=Satelliet.start-plaats.nl]Satelliet.start-plaats.nl[/url]
 
Scholte
Baboon, bedankt voor je reactie een paar dagen terug. Helaas mocht het niet baten.

M'n ouders hebben een andere tv box toegestuurd gekregen en ook deze heb ik van de week ingesteld. Echter ervaren we nu een ander probleem, namelijk: de tv box is gewoon goed ingesteld, updates, verbinding etc, maar geeft geen beeld. Elke zender blijft een zwart beeld vertonen, terwijl de informatie balk aangeeft welk programma bezig is.
Ik heb wat dingen geprobeerd: stel ik neem het betreffende programma op wat op dat moment afspeelt, kan ik het gewoon opzetten. Maar Live tv kijken geeft dus zwart beeld.
Had de helpdesk nog gebeld. De mevrouw aan de lijn vertelde mij dat ze er een melding van zou maken bij de technische dienst. Wat ik verder van haar verhaal begreep is dat ze zei dat ze "van platform zijn veranderd". Al was het niet helemaal duidelijk wat ze daarmee bedoelde. In ieder geval, die verandering zou 3 dagen duren. Het telefoon gesprek vond maandag ochtend plaats, dus zou het woensdag/donderdag opgelost moeten zijn.
Nou hebben m'n ouders zojuist laten weten dat de box nog steeds geen Live tv uitzendt. En hierdoor heb ik er dus een beetje een hard hoofd in dat t morgen, donderdag, wel opgelost is.
Daarom schrijf ik nu alvast een bericht en hopelijk heeft iemand op z'n minst een aanzet, of zelfs een oplossing.. voordat ik donderdag weer naar m'n ouders moet afreizen.

Ik hoor t wel. Alvast bedankt.
 
I R Baboon
Elke STB moet gekoppeld zijn aan je klantenaccount.
Ik vermoed dat de nieuwe set-top-box nog niet in het systeem staat van Online.
Kijk voor de beste satelliet links naar [url=Satelliet.start-plaats.nl]Satelliet.start-plaats.nl[/url]
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'foutmelding interactieve TV', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Foutmelding S111 Onopgeloste aangemelde problemen bij Online : 5 30 jul 2019
ZyXel en draadloos interactieve tv Zyxel configuratie en problemen : 8 31 jan 2016
interactieve tv van online Huawei meer apparaten aansluiten : 5 03 jan 2016
Interactieve tv werkt niet! Digitale TV storing : 17 08 dec 2015
Interactieve TV Algemeen : 2 06 sep 2015
Advertentie