obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Klacht over Online? Post hier je Online klacht over b.v. een storing met internet, telefonie of je modem. Grof taalgebruik is echter niet toegestaan!
 Onderwerp afdrukken
geen respons service desk
bulldogsrotterdam
Normaal klaag ik niet snel als ik bel gaat het meestal allemaal correct, maar dit keer niet dus.

Verleden week vrijdag deed ineens mijn interactieve tv het niet meer..die was dinsdag ervoor geactiveerd, heel vreemd. Dus ik gebeld, had al gereset e.d. maar niets hielp.

Nou..ik zou misschien door een monteur terug gebeld worden maar denkelijk gingen ze toch een nieuw kastje opsturen. Maar ja..het weekend zonder tv is ook zo wat, dus ik wat gegoogled en kwam ergens terecht waar er dus melding werd gemaakt dat de hdmi-kabel vaak problemen gaf en dat die van de Action die met Tros Radar best getest goed uit de bus kwam. Dus ik zaterdagochtend naar de Action. Inderdaad een paar euro was ik kwijt, maar wie weet had ik weer tv. Alles weer aangesloten en ja hoor...hij deed het weer...

Heel de week niets gehoord, ook geen kastje voorbij zien komen, je zal het raden...gisteravond rond een uur of 8 zit ik tv te kijken...patsboem...weg tv beeld..tv gecheckt..die deed het gewoon, want het beeld van mijn dvdspeler kwam gewoon door...weer alles uit en aan gedaan...kastje voelde wel behoorlijk warm...weet dat het heet is..maar hier staat vlakbij een airco te loeien dus zou geen oververhitting moeten zijn.

Ik weer bellen, bleek dat het zo druk was, moest mijn telefoonnummer achter laten en ik zou terug gebeld worden. Ondertussen was het al weer 9 uur geweest dus dan is de service desk ook gesloten.

Ben gelukkig een volhouder, dus op een gegeven moment weer de hele riedel gedaan, en weer beeld....

Zaterdag nieuwe kans voor ze om te bellen..tot op heden nog niets vernomen...oke hij doet het wel weer, maar vind het niet normaal dat hij gewoon patsboem eruit ligt steeds en dan altijd op de vrijdag???


Meer mensen dit probleem?? nog even een extra aanwijzing, vlak voor dat het kastje weer de geest gaf, had ik heel blokkerig beeld, denk dat het daar ook mee te maken had...als voorbode.


Groetjes,

Marjolijn
 
bulldogsrotterdam
Vandaag werden we er weer af gegooid..weer gebeld, word wederom weer gebeld door een monteur...nou..heb gezegd dat ik hoop dat hij echt belt, ben het een beetje zat.
 
Tiger

Quote

bulldogsrotterdam schreef:

Zaterdag nieuwe kans voor ze om te bellen..tot op heden nog niets vernomen...oke hij doet het wel weer, maar vind het niet normaal dat hij gewoon patsboem eruit ligt steeds en dan altijd op de vrijdag???


Meer mensen dit probleem?? nog even een extra aanwijzing, vlak voor dat het kastje weer de geest gaf, had ik heel blokkerig beeld, denk dat het daar ook mee te maken had...als voorbode.


Groetjes,

Marjolijn

Quote

bulldogsrotterdam schreef:

Vandaag (is het de 6e en is het dinsdag) werden we er weer af gegooid..weer gebeld, word wederom weer gebeld door een monteur...nou..heb gezegd dat ik hoop dat hij echt belt, ben het een beetje zat.

Blokjes in het beeld betekent dat er meestal een verbinding niet correct is waardoor het signaal gestoord wordt met als gevolg die blokjes.
Zelf had ik voorheen een perfect beeld op alle zenders (heb geen tv van Online maar van Ziggo) maar na het samengaan van Ziggo & UPC en frequentie wijzigingen slecht beeld op veel zenders en blokjes. Nadat kabel en aansluitingen vervangen waren probleem opgelost.
 
bulldogsrotterdam
Die blokjes zijn er niet steeds...maar denk echt dat het aan het kastje ligt..maar heb nu ook een klacht ingezonden bij online...geen monteur nog aan de lijn gehad...en ook nog geen nieuw kastje ontvangen..zelf wel een nieuwe andere hdmi kabel gekocht...
 
Scholte
Bij m'n ouders lag het er ook "zomaar" rond de 6de uit. Bij hen op maandag. De eerste modem die zij kregen deed het gewoon en gaf beeld. Door een communicatie fout tussen de helpdesk en m'n ouders kregen ze een nieuwe modem opgestuurd. Alle kabels laten liggen.. slechts de box verwisseld. Nu geeft de nieuwe geen beeld.
Omdat hun eerste modem er ook ineens mee ophield, ging ik er vanuit dat dat kwam omdat ze een nieuwe gingen opsturen en daarmee dus de eerste hebben uitgeschakeld. Volgens de mevrouw aan de telefoon moest dit niet uitmaken, dus gaan we daar vanuit. In ieder geval is t erg vreemd dat de nieuwe modem wel "werkt", maar geen beeld geeft. De drie dagen om een of ander platform om te zetten zijn ook voorbij, zonder resultaat. 3 dagen gewacht, geen verbetering. Dus dat wordt zometeen weer bellen. Ben benieuwd wat ze dit keer gaan zeggen.
 
Tiger
Wat Online zich permitteert t.o.v. de klanten die eigenlijk Koning zou moeten zijn omdat die het geld binnen brengen is ver onder de maat.
Als medewerkers dit in een willekeurig bedrijf zouden doen stonden ze zo op straat ben benieuwd hoe lang dit nog door gaat want dit blijven klanten echt niet meer accepteren of is het de bedoeling dat ze zelf hun zaak kapot willen maken door dit van hun medewerkers te accepteren?????.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'geen respons service desk', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
ZyXEL VMG8324-B10A Lan na 5min geen ip adres meer Zyxel configuratie en problemen : 2 08 jun 2020
ZyXEL VMG8324-B10A VDSL verbonden maar geen IP adres Helpdesk : 2 14 apr 2020
Overgestapt maar krijg geen IP (Opgelost) Opleveringsproblemen : 5 22 jan 2020
Overgestapt maar geen internet Algemeen : 2 05 jan 2020
Geen interactie tv Canal Digitaal! Bekend probleem online.nl Onopgeloste aangemelde problemen bij Online : 1 27 jul 2019
Advertentie