obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Wat is er mogelijk met het modem en hoe doe je het? Hoe kom je in het configuratiescherm? Heeft deze router wireless? Waar vind je wat in de schermen? Kun je nog extra dingen instellen, bijv. via telnet? Zijn er problemen bekend met dit modem? en hoe los je ze op?
 Onderwerp afdrukken
backup UMTS HUAWEI
revdpoel
Sinds gisteren krijg ik heel vaak deze melding (zie bijlage)
Wie weet wat de redden is?

Dank
Ron
revdpoel voegde bij, bestand:

Registreer en/of log in voor toegang tot deze bijlage.
 
Lutz
Volgens het plaatje ben je niet met je vast internet verbonden en ook niet met UMTS backup. Ik denk dat Online deze backup functie niet ondersteunt: bij mij zat destijds geen backup usb stick bij.

Voor eens een reset uit door de stekker uit de stopcontact te halen, een minuut wachten, en dan weer aanzetten.

Anders nog een hard reset met een paperclip en de verzonken drukknop aan de linker kant.
"Taal is dat ene stuk gereedschap uit de menselijke gereedschapskist dat goed lijkt te zijn voor alle doeleinden." Hayes, S.C., Strosahl, K.D., Wilson, K. G. (2012) Acceptance en Commitment Therapie, tweede druk, Amsterdam: Pearson
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'backup UMTS HUAWEI', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Huawei HG655d WIFI bugs/troubleshoot topic Huawei configuratie en problemen : 27 16 mei 2020
Huawei hg655d als access point aansluiten achter fritzbox Huawei meer apparaten aansluiten : 7 14 mei 2019
Gratis af te halen: ADSL/VoIP modem Huawei HG655d (met root access) Vraag & Aanbod van tweedehands apparatuur : 1 19 dec 2018
VOIP op de Huawei Huawei configuratie en problemen : 207 27 nov 2018
IP camera EscamQD530 aan Huawei HG655d Huawei meer apparaten aansluiten : 3 23 aug 2018
Advertentie