obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Geen verbinding met internet. Meld hier storingen. Zo kunnen storingen inzichtelijk gemaakt worden.
 Onderwerp afdrukken
Teletekst
Gerrie61
Ik heb jarenlang internet/telefoon van Tmobile gehad wat overgegaan is in Online daarnaast hadden we tv van canal digitaal
Nooit problemen en nu zag ik dat online en canal digitaal samen zijn gegaan en je 1 pakket kon afsluiten voor 3 in 1
Dus wij de kosten bekeken en ja we zouden goedkoper uit zijn dus waarom niet overstappen naar Online interactieve tv internet en bellen.

Nou als ik ergens spijt van heb is het we die stap gezet hebben.
Op 1 juli ging mijn abonnement in. Heb optijd mijn ontvanger in huis voor interactieve tv aangesloten.
Maar mijn kastje voor de 2de tv was er nog niet en zou verzonden worden(waarom niet tegelijkertijd in 1 doos)

Toen begon de ellende teletekst doet het niet ik gebeld modem resetten nou gedaan nog niets.
weer gebeld krijg je te horen zit een storing in de teletekst, ik vraag hoelang al ja dat wist ze niet.
Zeg vreemd heb nu al week interactieve tv en al hele week storing dus ja dat klopt toen wist die dame het ineens wel.
Zou zo snel mogelijk verholpen worden en op mijn vraag waar mijn andere kastje(digitale tv voor 2de tv) bleef ja word pas 15 juli verzonden.
Nou toen werd ik toch wel erg boos.
Nu zijn we inmiddels al 12 dagen verder naar meeerdere malen gemaild met de klacht over teletekst krijg je gewoon geen antwoord.

Als ik alles kon terug draaien naar mijn oude abonnement dan deed ik het achter elkaar.
 
Gerrie61
Oh en vergeet er nog bij te vermelden
eerste avond zitten tv te kijken valt gewoon alles stil kon geen andere zender meer opzetten
zit je een programma te volgen dus wat hebben we toen gedaan de schotel weer even aangesloten want die was nog niet afgesloten zodat we
ons programma konden verder volgen, Daarna weer omgeschakeld en toen deed die het weer
En met de regelmaat van de klok is er op het beeld vervormd of er een stuk van het beeld blijft stilstaan
 
Tiger
Je bent niet de enigste die een 3 in 1 pakket heeft met problemen er zijn meerderen die uit kostenoverweging overstapte en problemen kregen omdat m.i. dit pakket niet voldoet om aan de klant verkocht te worden er zitten nog te veel kinderziekten in dit totaal gebeuren en de klant word met een klacht gewoon erg laks behandeld door summiere info die ook nog eens niet klopt zoals het verhaal over die storing.
Van de andere kant heeft Online nog altijd niet aan zijn verplichtingen voldaan omdat ze nog altijd niet het complete pakket hebben geleverd.
Neem eens contact op met het juridisch loket volgens mij kan je dit pakket nog altijd cancelen omdat A: het pakket niet compleet is en B: het ook nog eens niet naar behoren werkt.
En dat betekent dat Online in gebreke blijft dus moet je ze ook in gebreke stellen.
 
Gerrie61
Nou ik ga mijn abonnement geld gewoon terug storten tot dat het wel werkt, of ga gewoon alles terug zetten en verder terug naar mijn oude status.

Dan kan ik ook zonder extra kosten 2de tv kijken hoeven ze het kastje ook niet meer te verzenden.
wat ik nog steeds heel vreemd vind het niet tegelijkertijd verzonden word.
 
Tiger

Quote

Gerrie61 schreef:

Nou ik ga mijn abonnement geld gewoon terug storten tot dat het wel werkt, of ga gewoon alles terug zetten en verder terug naar mijn oude status.

Dan kan ik ook zonder extra kosten 2de tv kijken hoeven ze het kastje ook niet meer te verzenden.
wat ik nog steeds heel vreemd vind het niet tegelijkertijd verzonden word.

Als je Online niet in gebreke stelt zou je dat wel eens kunnen opbreken.
Wens je veel succes met de oplossing.
 
Gerrie61
Als online niet reageerd op de mail en ik heb ze 2 maal gebeld en word niet opgelost
ben ik toch niet in gebreke gebleven.
 
Tiger

Quote

Gerrie61 schreef:

Als online niet reageerd op de mail en ik heb ze 2 maal gebeld en word niet opgelost
ben ik toch niet in gebreke gebleven.

Ik gaf aan dat jij Online in gebreke MOET stellen dus aansprakelijk voor de problemen die jij van hun ondervindt omdat het pakket niet compleet is en het niet naar behoren werkt.
Je zou dit zelfs aangetekend moeten doen zodat je achteraf kan aantonen dat jij hun in gebreke hebt gesteld.
Dat zij niet reageren op je mail en 2x gebeld hebt doet niet ter zake.
Ik geef jou alleen maar deze tip meer niet wat je er mee doet bepaal ik niet dat doe je zelf.
 
Gerrie61
Tiger je hebt gelijk ik ga jou tip opvolgen en aangetekend versturen, djw
 
Bluppie
Ook ik heb problemen met het ontvangst van de zenders/kwaliteit. Maar verder heeft de helpdesk me prima geholpen toen ik een en ander niet aan de praat kreeg.
Het lag toen aan een update die verkeerd was gegaan. Alles resetten en toen werkte het allemaal.
Maar het is en blijft een budget provider met navenante problemen zoals erg veel storingen in de TV uitzendingen en regelmatig resetten van de TVbox/M7.
Regelmatig moet ik de M7 resetten door tien maal de stroom er uit te trekken (tip helpdesk) en dan gaat dat ding zoeken naar een update. Meestal vindt die geen update maar dan werkt de M7 wel weer goed.
 
Tiger

Quote

Bluppie schreef:

Ook ik heb problemen met het ontvangst van de zenders/kwaliteit. Maar verder heeft de helpdesk me prima geholpen toen ik een en ander niet aan de praat kreeg.
Het lag toen aan een update die verkeerd was gegaan. Alles resetten en toen werkte het allemaal.
Maar het is en blijft een budget provider met navenante problemen zoals erg veel storingen in de TV uitzendingen en regelmatig resetten van de TVbox/M7.
Regelmatig moet ik de M7 resetten door tien maal de stroom er uit te trekken (tip helpdesk) en dan gaat dat ding zoeken naar een update. Meestal vindt die geen update maar dan werkt de M7 wel weer goed.

Dat betekent gewoon dat het product wat Online aanbiedt echt niet rijp is om aan de klant verkocht te worden.
Een keertje storing kan altijd gebeuren maar als je met de regelmaat moet resetten betekent gewoon dat het product niet functioneert zo als het moet.
Kijk je een mooie film of programma heb je regelmatig geen beeld en moet je resetten dat is toch te belachelijk voor woorden niemand is toch geïnteresseerd om zo tv te kijken en dat voor een paar euro minder zoveel ellende daar zit toch niemand op te wachten gewoon schandalig dat dit op de markt is verder heb ik daar geen woorden voor.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Teletekst', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Advertentie