obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Help de helpdesk!
 Onderwerp afdrukken
Contactformulier bevestiging van uw aanvraag
tellme
Beste Online,

indien men een contactformulier anno 2015 invult is het meer dan gebruikelijk dat de aanvrager per email een bevestiging van zijn aanvraag ontvangt.
Het enige wat je vermeld wordt op de site na een aanvraag momenteel is het volgende:

Bedankt

Bedankt voor het registreren van uw klacht. Wij nemen zo spoedig mogelijk contact met u op. Houdt u er rekening mee dat wij met een afgeschermd nummer bellen.

Nu heb je zelf geen bewijs om te overleggen wat je hebt ingevuld en een bevestigingsmail met de inhoud van je aanvraag\verzoek kan veel onduidelijkheden wegnemen. Dat is geen rocketscience voor deze tijd !

Mee eens ?! Vind ik ook !
Gewijzigd door tellme op 20 juli 2015, 17:39
 
Tiger

Quote

tellme schreef:

Beste Online,

indien men een contactformulier anno 2015 invult is het meer dan gebruikelijk dat de aanvrager per email een bevestiging van zijn aanvraag ontvangt.
Het enige wat je vermeld wordt op de site na een aanvraag momenteel is het volgende:

Bedankt

Bedankt voor het registreren van uw klacht. Wij nemen zo spoedig mogelijk contact met u op. Houdt u er rekening mee dat wij met een afgeschermd nummer bellen.

Nu heb je zelf geen bewijs om te overleggen wat je hebt ingevuld en een bevestigingsmail met de inhoud van je aanvraag\verzoek kan veel onduidelijkheden wegnemen. Dat is geen rocketscience voor deze tijd !

Mee eens ?! Vind ik ook !

Beste tellme,
Dit is een onafhankelijk forum dat los staat van Online dus als je een vraag of bericht voor Online hebt moet je dit aan Online zelf stellen en niet op dit forum.
Ik neem aan dat jij je klacht op klachtenkompas hebt geplaatst maar op dit forum krijg je daar geen antwoord op van Online.
 
tellme
Beste Tiger,

dit lees ik op dit forum:

Online Gebruikers Groep voor hulp en informatie over de diensten van Online.
Andere internet provider forums vindt u op www.gebruikers.eu.

en ik heb het vermoeden dat Online dit forum serieuzer neemt dan hun contactformulier
 
Tiger

Quote

tellme schreef:

Beste Tiger,

dit lees ik op dit forum:

Online Gebruikers Groep voor hulp en informatie over de diensten van Online.
Andere internet provider forums vindt u op www.gebruikers.eu.

en ik heb het vermoeden dat Online dit forum serieuzer neemt dan hun contactformulier

Je hebt goed gelezen over de diensten van Online maar de diensten die zij leveren zijn Internet Telefonie & TV.
En als je met die diensten een probleem hebt kan je ondersteuning krijgen op dit Onafhankelijke Forum en dit forum staat los v.d. provider Online.
Online heeft GEEN enkel contact met dit forum en als ze dit forum serieus namen denk ik dat er veel minder problemen waren.
Dus heb je een probleem met Online zelf zal je dit met hun moeten oplossen.
 
Wanabo
Voor zover wij hulp kunnen bieden doen we dat zeker. Alleen leverings- en factuurproblemen moet echt via online zelf.

In het verleden was online webcare hier wel actief, maar dat is wegbezuinigd. Online is goedkoop, maar daar zijn de diensten dan ook naar.
Kies BBcode image, plak in handtekening.

?id=1wqxcou
speed-testing
 
tellme
Inmiddels bijna een jaar verder en ik wil dan toch even kwijt ondanks de start problemen dat ik tot op heden een zeer betrouwbare en stabiele vdsl internetverbinding hebt met een gemiddelde snelheid van 25 mbps, een upload van 3 mbps, ben er zeer content mee en beter dan mijn vorige providers ! Dus een 5 plus tot op heden van mij !
 
Tiger

Quote

tellme schreef:

Inmiddels bijna een jaar verder en ik wil dan toch even kwijt ondanks de start problemen dat ik tot op heden een zeer betrouwbare en stabiele vdsl internetverbinding hebt met een gemiddelde snelheid van 25 mbps, een upload van 3 mbps, ben er zeer content mee en beter dan mijn vorige providers ! Dus een 5 plus tot op heden van mij !

Bedankt voor de info en prima dat je een tevreden klant bent . Ik hoop voor jou dat je verbinding verder dan ook geen problemen geeft.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Contactformulier bevestiging van uw aanvraag', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
geen internet na aanvraag nieuw pakket zomeractie online Onopgeloste aangemelde problemen bij Online : 4 06 sep 2013
Bevestiging bestelling Internet Online Algemeen : 6 23 jun 2010
Aanvraag vastgelopen Opleveringsproblemen : 2 08 jan 2008
aanvraag vastgelopen ?? Algemeen : 1 30 nov 2007
Advertentie