obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Help de helpdesk!
 Onderwerp afdrukken
Webmail
tellme
Beste helpdesk,

ik kom wel in Mijn Online en heb als nieuwe klant ook al mijn wachtwoord gewijzigd en aliassen aangemaakt, echter ik kom niet in webmail, met meerdere browsers getest.
Klantnummer: 87482238

Mijn internet zou actief moeten zijn per 10 07 2015 echter Telfort welke ik heb opgezegd is momenteel nog (steeds) actief.
Telefonisch gaf de medewerkster aan dat webmail zal werken zodra internet actief echter dat staat los van internet thuis.
Kan hier zo spoedig mogelij naat gekeken worden, ik setl mijn vragen niet meer via het contact formulier aangezien ik geen bevestiging krijg en ik hierover ook niet wordt teruggebeld of gemaild, hopelijk is dit forum geschikter voo problemen aanmelden.

Dit is de melding die ik krijg:

Web Client

Fout De gebruikersnaam of het wachtwoord is onjuist. Controleer of CAPS LOCK is uitgeschakeld en voer huidige gebruikersnaam en wachtwoord opnieuw in.

Gebruikersnaam:
Wachtwoord:
Onthouden

--------------------------------------------------------------------------------

Mvg
Alex
 
tellme
Aaaaa, probleem webmail opgeslost, ik lees net in hun bevestigingsmail na wijzigen wachtwoord van Mijn Online het volgende:

Uw wachtwoord om in te loggen op Mijn Online.nl is gewijzigd.

Let op: uw wachtwoord om in te loggen op webmail is niet gewijzigd. Als u dit wilt aanpassen, dan kan dat op Mijn Online.nl in de tab E-mailbeheer.

Dit heb ik vervolgens gedaan en zonder problemen kunnen inloggen en mail openen met Firefox (Zimbra opent zich het best met Firefox)

Dat is 1 van de 3 openstaande topics, nu de andere 2 nog....

Wordt vervolgd
 
Tiger
Nou SUPER dat dit probleem al opgelost is.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Webmail', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Inloggen webmail kan niet meer, ook niet via Outlook Helpdesk : 2 15 sep 2019
Webmail is heel erg traag Algemeen : 1 09 dec 2018
Webmail inbox exporteren Algemeen : 2 20 jul 2016
webmail werkt slecht Email : 5 17 nov 2015
Reclame in webmail mailbox Algemeen : 19 17 aug 2015
Advertentie