obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Algemeen, maar niet gemeen.
 Onderwerp afdrukken
Problemen met online tv
camasho
hallo,
Ik heb eigenlijk 2 vragen:

1. Ik gebruik mijn online tv ontvanger op mijn slaapkamer en omdat deze op de 3e verdieping is is heb ik daar ook een extra WiFi router staan welke in directe verbinding staat met de online live box. Als ik de tv ontvanger aansluit op de WiFi router krijg ik geen beeld. Wel als ik m direct op de live box aansluit. Kan ik hier iets aan doen?

2. Vraag 2 is gerelateerd aan de online app. Ik heb mijn iPad gekoppeld aan de tv ontvanger maar ik krijg geen beeld. Elke keer als ik op een zender klik in de app, laad ie maar sluit ie scherm weer af

Graag jullie hulp

Te
Camasho
 
I R Baboon
Met vraag 2 kan ik weinig aanvangen, want ik kijk geen TV via Online en ik heb geen iPad.Wink


Vraag 1 is simpeler.
Een tweede router knipt je interne netwerk in twee delen.
Daarom ziet de set-top-box de (Huawei of Livebox?) niet.
Beter is om de tweede router als access point/switch te configureren.
Dan heb je weer 1 groot intern netwerk.
Kijk voor de beste satelliet links naar [url=Satelliet.start-plaats.nl]Satelliet.start-plaats.nl[/url]
 
camasho
Bedankt voor je reactie Baboon,
Hoe kan ik dit configureren? tx

Camasho
 
I R Baboon
Wat voor een tweede router heb je?
Kijk voor de beste satelliet links naar [url=Satelliet.start-plaats.nl]Satelliet.start-plaats.nl[/url]
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Problemen met online tv', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Problemen met GeForce Now (Cloud gaming) Helpdesk : 4 19 sep 2020
Online.nl Eigen modem configuratie en problemen : 5 30 mrt 2020
Online maximaal internet pakket Snelheid : 2 18 mrt 2020
Help!! online.nl instelling voor fritz box 7340 Eigen modem configuratie en problemen : 7 29 sep 2019
Glasvezel migratie van Fiber naar Online Online Alles-in-1 met Glasvezel : 7 21 aug 2019
Advertentie