obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Waarvoor en hoe gebruik je een switch, router of een access point achter dit modem? Hoe krijg ik mijn NAS, netwerkprinter, enz. in mijn netwerk? Hoe deel ik mijn web-, smtp-, ftp-, enz. server met anderen op het internet? Hoe kan ik online spellen spelen op mijn xbox, ps3, wii, psp, enz.? Hoe sluit ik mijn iphone, ip-tv, ip-telefoon, ata, enz. aan op deze router en moet ik dan nog speciale dingen instellen?
 Onderwerp afdrukken
Yosemite 10.10.4
kristelnl
Sinds het installatie van Yosemite (10.10.4) op mijn iMac, heb ik heel veel problemen de wifi connectie. Het blijft niet langer dan hooguit 5 minuten werken en daarna valt de connectie weer weg. Andere computers (met oudere OS) / iOS apparaten hebben verder geen problemen.

Ik gaf dus natuurlijk het schuld aan Apple / Yosemite, MAAR als ik bijvoorbeeld een andere WiFi netwerk aanmaakt met de hotspot van mijn iPhone werkt het prima.

Het is dus, volgens mij, een soort onverenigbaarheid tussen Yosemite en de Huawei HG655.

Ik vraag me af of er zijn andere mensen hier die hebben Yosemite als OS en voor wie de connectie wel werkt.

Alvast bedankt !
 
I R Baboon
Lees dit eens rustig door: Huawei HG655d WIFI bugs/troubleshoot topic

Daar staan een hoop tips in en wat je kan uitproberen om het probleem te verhelpen.

Succes!
Kijk voor de beste satelliet links naar [url=Satelliet.start-plaats.nl]Satelliet.start-plaats.nl[/url]
 
Lutz
Kan je kijken hoeveel andere netwerken in de buurt op je kanaal zitten? Ik gebruik ervoor een Android telefoon en wifi analyzer.
"Taal is dat ene stuk gereedschap uit de menselijke gereedschapskist dat goed lijkt te zijn voor alle doeleinden." Hayes, S.C., Strosahl, K.D., Wilson, K. G. (2012) Acceptance en Commitment Therapie, tweede druk, Amsterdam: Pearson
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Yosemite 10.10.4', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Advertentie