obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Meld hier onopgeloste, maar wel aangemelde problemen. Wees wel zo sportief om ook te melden als het probleem opgelost is!
 Onderwerp afdrukken
Geblokkeerd internet
PetervMeijgaard
Goedemorgen,

Vorige week ontving ik een email met daarin de melding dat mijn internet was geblokkeerd omdat ik een website hostte die een bedreiging bevatte.
In diezelfde mail stond dat ik op die mail moest reageren met een screenshot om aan te tonen dat het probleem was verholpen.
Zo doende heb ik het hele systeem nagelopen en de betreffende website verwijderd.
Ik heb vervolgens de harde schijf met verschillende antivirus programma's gescand en van deze resultaten een schermafdruk gemaakt.
Vervolgens heb ik een email opgesteld met daarin de resultaten. Deze mail heb ik zaterdag verzonden.

Op de website staat dat het ongeveer twee werkdagen kan duren voordat ik een email terug zou krijgen. Zie:https://www.online.nl/klantenservice/...k/genezen/
Ik citeer: "Op basis van de schermafbeelding beoordeelt Online binnen 2 werkdagen of de blokkade wordt verwijderd. Mochten wij extra informatie van je nodig hebben, dan nemen wij contact met je op."

Nu is er al een week voorbij en ik heb nog steeds niks vernomen! Het werk wat ik thuis doe ligt stil en ik vind het ronduit belachelijk dat er een week overeen moet gaan. Ik kan helemaal niks!
Gisteren heb ik nog gebeld voor meer informatie, maar de klantenservice wist mij niks anders te vertellen dan: "Hier kunnen wij niks aan doen, wij zullen dit naar de technische dienst moeten doorsturen". Het duurt een paar seconden om een gebruiker volledig van het internet te blokkeren, maar langer dan een week om het netwerk weer te herstellen. Dit gebeurde ook zonder overleg. Had even een mailtje gestuurd met meer informatie over de bedreiging en ik had het diezelfde dag nog aangepast.

Ik hoop dat mijn verbinding zo snel mogelijk wordt hersteld.

Met vriendelijke groet,

Peter
 
Lutz
Wij zijn hier vrijwilligers zonder enig relatie met Online.nl . Jouw probleem speelt tussen online en jij. Daar kunnen wij niets voor betekenen.

Helaas, maar het is niet anders.
"Taal is dat ene stuk gereedschap uit de menselijke gereedschapskist dat goed lijkt te zijn voor alle doeleinden." Hayes, S.C., Strosahl, K.D., Wilson, K. G. (2012) Acceptance en Commitment Therapie, tweede druk, Amsterdam: Pearson
 
I R Baboon
Als het erg druk is, kan de beoordeling van je screenshots langer duren.
Blijf anders bellen en/of gooi je probleem op klachtenkompas.nl.
Kijk voor de beste satelliet links naar [url=Satelliet.start-plaats.nl]Satelliet.start-plaats.nl[/url]
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Geblokkeerd internet', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Zomer Gekte actie - €70 Cashback op Internet en TV + Alles-in-één! Algemeen : 1 16 aug 2021
ZyXel en Wifi zonder internet verb. WiFi : 3 15 nov 2020
Online maximaal internet pakket Snelheid : 2 18 mrt 2020
Overgestapt maar geen internet Algemeen : 2 05 jan 2020
Internet valt steeds weg Storing : 4 18 nov 2019
Advertentie