obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Klacht over Online? Post hier je Online klacht over b.v. een storing met internet, telefonie of je modem. Grof taalgebruik is echter niet toegestaan!
 Onderwerp afdrukken
geld om te betalen, en geen internet
I R Baboon
Als die aangeven dat internet mogelijk is, dan is de kans groot dat het ook kan.

Hoe weet je dat er geen ISRA is?
Soms zit dat ding verstopt of is alleen een kabel over.

Je woont in een normaal woonhuis of iets anders?
Kijk voor de beste satelliet links naar [url=Satelliet.start-plaats.nl]Satelliet.start-plaats.nl[/url]
 
Tiger


Geeft die database aan dat er een ISRA punt aanwezig is of bepaalt die aan de hand van de locatie wat de te behalen snelheid is ???.
 
imirkin
Het is niet een normaal huis helemaal.
Het huis is gelegen in een park. Het park is voor recreatieve doeleinden. Er is een huisnummer 285 en huisnummer extensions, verdeeld over een gebied van duizend vierkante meter. De ISRA punt zou kunnen zijn 500-1000 meter van mijn huis. Hoe moet ik effenen de kabel in dit geval?
 
Lutz
Ik zag hier eerder het probleem van vakantieparken langskomen. Meestal hebben ze dan een ISRA punt bij de receptie. Laat gewoon een kpn monteur het ISRA punt zoeken.
"Taal is dat ene stuk gereedschap uit de menselijke gereedschapskist dat goed lijkt te zijn voor alle doeleinden." Hayes, S.C., Strosahl, K.D., Wilson, K. G. (2012) Acceptance en Commitment Therapie, tweede druk, Amsterdam: Pearson
 
imirkin
Hoe kan ik bestellen KPN monteur naar mijn huis?
en hoeveel zou het kosten?
 
I R Baboon

Quote

Tiger schreef:



Geeft die database aan dat er een ISRA punt aanwezig is of bepaalt die aan de hand van de locatie wat de te behalen snelheid is ???.



Deze checks geven geen zekerheid of garanties. Het zijn maar databestanden.
Ze geven alleen aan dat het adres bestaat en wat mogelijk is.
De aanwezigheid van een ISRA geeft dat niet aan.
KPN heeft nog een gedetailleerdere database waar meer in staat zoals de locaties en types ISRA per adres.
Maar het is wel een eerste aanlooppunt/aanwijzing wat mogelijk is.

Nu specifiek in dit geval zie je hoe dat kan misleiden.
Als TS in een normaal woonhuis woonde met een eigen grondstuk, kan je dus uitgaan dat een positief resultaat ook een telefoonlijn naar dat adres moet betekenen.
Echter is een vakantiepark iets geheel anders en zet de check je op het verkeerde been.
Kijk voor de beste satelliet links naar [url=Satelliet.start-plaats.nl]Satelliet.start-plaats.nl[/url]
 
I R Baboon

Quote

imirkin schreef:

Het is niet een normaal huis helemaal.
Het huis is gelegen in een park. Het park is voor recreatieve doeleinden. Er is een huisnummer 285 en huisnummer extensions, verdeeld over een gebied van duizend vierkante meter. De ISRA punt zou kunnen zijn 500-1000 meter van mijn huis. Hoe moet ik effenen de kabel in dit geval?


Vakantiepark? Absoluut geen normaal woonhuis en absoluut een afwijkende situatie!
Dat is wel belangrijke info die je veel eerder moet mededelen.


Advies: praat met de beheerder/baas van het park.
Je bent vast niet de enige die een eigen internet lijn wil.
Dus je probleem of vraag is al vaker gesteld en misschien zijn er al oplossingen. Ik hoop het voor je.

Tenzij er speciale regelingen zijn in dat park, denk ik dat je een gesprek moet aangaan met Online hierover.
Want je wilt zeker niet dat KPN die lijn gaat aanleggen naar je vakantiehuis.
Graafwerk gaat met die afstanden vele duizenden euro's kosten.
Daarbij is het vakantiepark geen openbare grond. De eigenaar van die gronden heeft altijd het laatste woord.
Probeer in overeenstemming te komen met Online.
Gewijzigd door I R Baboon op 03 augustus 2015, 00:12
Kijk voor de beste satelliet links naar [url=Satelliet.start-plaats.nl]Satelliet.start-plaats.nl[/url]
 
Tiger
Hallo imirkin,
Wat is de status van je internet is er enig inzicht dat je via de beheerder een internet aansluiting kan krijgen ??? of is dat niet mogelijk in het vakantie park.
Als het niet mogelijk is dan kan dit topic gesloten worden.
 
imirkin
Het bedrijf nam mijn klacht serieus.
Ik heb mijn probleem opgelost volgens de voorgestelde oplossing.
Ik ben erg dankbaar voor!
+1

Postscriptum
Er is geen mogelijkheid om ADSL te maken naar mijn huis, of dit zal veel geld kosten.
Ik heb coaxkabel infrastructuur vond twee meter van mijn huis hek. Dus, denk ik, dit is wat ik zal doen: Ik zal de kabel (splitter) in mijn huis en orde Ziggo kabel internet provider te trekken - dat is ook de "officiële" leverancier in mijn omgeving op basis van een aantal online databanken.

Met dank aan iedereen voor mij helpen met adviezen.
Vriendelijke groeten!
 
I R Baboon
Mooi!
Bedankt voor de feedback.
Kijk voor de beste satelliet links naar [url=Satelliet.start-plaats.nl]Satelliet.start-plaats.nl[/url]
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'geld om te betalen, en geen internet', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Zomer Gekte actie - €70 Cashback op Internet en TV + Alles-in-één! Algemeen : 1 16 aug 2021
ZyXel en Wifi zonder internet verb. WiFi : 3 15 nov 2020
ZyXEL VMG8324-B10A Lan na 5min geen ip adres meer Zyxel configuratie en problemen : 2 08 jun 2020
ZyXEL VMG8324-B10A VDSL verbonden maar geen IP adres Helpdesk : 2 14 apr 2020
Online maximaal internet pakket Snelheid : 2 18 mrt 2020
Advertentie