obey-robots.txt
11 December 2016, 08:57
Navigatie
Ledenenquête
Heb je de oplossing voor je probleem op dit forum gevonden/gekregen?

Ja
Ledenenquête: Heb je de oplossing voor je probleem op dit forum gevonden/gekregen? Ja 39% [89 stemmen]
39% [89 stemmen]

Nee
Ledenenquête: Heb je de oplossing voor je probleem op dit forum gevonden/gekregen? Nee 61% [137 stemmen]
61% [137 stemmen]

Stemmen: 226
U dient in te loggen om te stemmen.
Gestart: 25 jun 2009

Enquête-archief
Steun ons
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord


Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.
Online Gebruikers Groep
Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Onderwerp bekijken
Algemeen, maar niet gemeen.
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
 Onderwerp afdrukken

Slechte wegvallende WiFi verbinding

Janneke
Elke dag valt mijn WiFi wel meerdere keren weg, heb al meerdere keren gebeld met online maar niemand komt met een oplossing, vandaag werd ik echt klant onvriendelijk te woord gestaan en weer geen oplossing.. Wanneer gaan jullie mijn probleem nou eens echt oplossen?

Door het slechte internet heeft mijn telefoon al 15 dagen geen reserve kopie kunnen maken wn ook mijn foto bibliotheek word niet meet bij gewerkt met mijn andere apparaten..
 
Tiger
Heb je bedraad geen probleem met uitval of alleen met wifi..
Kan zijn dat de wifi's in je omgeving storen download eens inSSIDer dan kan je zien welke wifi's in je omgeving zitten en op welk kanaal, het beste is dan om 3 kanalen er vanaf te gaan zitten of het kanaal op auto zetten.
 
Janneke
Alle kanalen al geprobeerd en auto ook al, niks helpt..
 
Tiger
Janneke schreef:

Alle kanalen al geprobeerd en auto ook al, niks helpt..

Wifi blijft dus een probleem ik mis het antwoord of je bedraad (via de kabel) wel of geen probleem hebt en een half antwoord is geen antwoord.
 
Janneke
Bekabeld soms ook problemen maar minder vaak dan de WiFi
 
Tiger
Janneke schreef:

Bekabeld soms ook problemen maar minder vaak dan de WiFi

Wat is dan de intrainwaarde van het modem en hoever zit je van de wijkcentrale ?.
 
Janneke
Zoveel verstand heb ik er niet van.. Echt geen idee
 
I R Baboon
En je telefoon heeft geen problemen op andere WIFI netwerken?
Kijk voor de beste satelliet links naar Satelliet.start-plaats.nl
 
Janneke
Nee, met de vorige aanbieder geen problemen.. Hele familie heeft waardeloze WiFi op mobiel..
 
I R Baboon
Hoeveel streepjes geeft je WIFI indicator aan op je telefoon als je er vlak voor staat?
De WIFI indicator staat boven of onderaan je startscherm.

Download een WIFI app uit de store zoals bv. WIFI Analyzer
https://play.goog...&hl=nl

Je heb zulke apps ook voor IOS en Windows Phone.

Wat geeft hij aan hoe de bezetting van de kanalen zijn?
Kijk voor de beste satelliet links naar Satelliet.start-plaats.nl
 
Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Slechte wegvallende WiFi verbinding', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
Slome wifi Snelheid 2 05 december 2016, 16:47
Fritz!Box 7390 Krijgt geen verbinding Algemeen 48 20 november 2016, 15:07
Verbinding timed out Storing 23 11 november 2016, 18:21
Dagelijks onderbroken verbinding sinds nieuw netwerk Algemeen 14 10 november 2016, 17:06
Slechte dienstverlening Onopgeloste aangemelde problemen bij Online 15 25 oktober 2016, 19:32
Goedemorgen bezoeker
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord



Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
| muisje00:30:29
| vdbits06:41:40
| Wanabo09:39:17
| Carlovanlent11:27:53
| Matthy Alblas13:44:27
| ronald schuit14:12:35
| famcai14:46:38
| cdb19:25:51
| peukevreugd21:51:52
| johan32421:52:46
Shoutbox
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

07 december 2016, 12:08
iemand weet welke firmware huawei hg665d op dit moment zit?

15 november 2016, 21:47
Online.nl=amateurs

05 november 2016, 16:44
Hallo allemaal, Vanaf 18 oktober heb ik geen verbinding meer. Bijna elke dag bellen met klantendienst, 5 a 6 keer emailen naar de klantenservice niets opgelost. Nog steeds geen verbinding dus geen

01 november 2016, 19:42
in helmond dezelfde storing

27 oktober 2016, 23:15
@ MGuitink Om weer in het modem te komen, eerst restten via het verzonken knopje aan de zijkant van het modem.