obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Meld hier een storing in uw digitale tv ontvangst of verdwenen zenders.
 Onderwerp afdrukken
Beeld storing met nieuwe tv
Lutz
Heb je al om te testen de decoder een keer uitgezet, van de netvoeding gehaalt, en na een paar minuten wachttijd weer opgestart? Indien het niet helpt dan zal er ook niets kapot kunnen gaan.
"Taal is dat ene stuk gereedschap uit de menselijke gereedschapskist dat goed lijkt te zijn voor alle doeleinden." Hayes, S.C., Strosahl, K.D., Wilson, K. G. (2012) Acceptance en Commitment Therapie, tweede druk, Amsterdam: Pearson
 
daveywf

Quote

Lutz schreef:

Heb je al om te testen de decoder een keer uitgezet, van de netvoeding gehaalt, en na een paar minuten wachttijd weer opgestart? Indien het niet helpt dan zal er ook niets kapot kunnen gaan.


Ja, vandaag al 2x geprobeerd. Modem ook al gereset. De modem en decoder heb ik een kwartier van het stroom gehad, vervolgens de modem opgestart, even gewacht en de decoder weer aan het stroom gehangen, zonder resultaat.
 
tcom
Ik vind het toch wel een beetje fijn dat ik niet de enige ben die met dit probleem zit. Bij mij zend de setupbox inderdaad ook een 480i signaal uit. Ik heb mijn modem uit het stopcontact gehaald. Maar nu heb ik helemaal geen internetverbinding meer. Er is dus volgens mij echt wat mis aan de online.nl kant. Ik zal ze morgen even bellen.
 
tcom
De internetverbinding is inmiddels weer terug. Helaas heeft het beeld nog steeds hetzelfde probleem.
Gewijzigd door tcom op 19 augustus 2015, 08:41
 
daveywf
Hier is het helaas ook nog niet opgelost
 
I R Baboon
Al gebeld met de helpdesk?
Kijk voor de beste satelliet links naar [url=Satelliet.start-plaats.nl]Satelliet.start-plaats.nl[/url]
 
tcom
Laatste dagen niet voor 9 uur thuis geweest. Ik ga vanavond of morgen zeker even bellen.
 
tcom
Inmiddels met de helpdesk contact gehad. Zij bevolen mij aan om de kabel in poort 4 te steken en alles opnieuw op te starten. Dit heeft niet geholpen. Het schijnt dat dit vaker voorkomt. Zij hebben het doorgezet naar de " achterliggende" dienst. Zij gaan dit onderzoeken en nemen volgende week contact met mij op. Ik hoop dat dit enige zoden aan de dijk zet.
 
I R Baboon
Dan zal er toch een technische oorzaak er achter liggen.
In ieder geval is het iets waar je zelf weinig aan kan doen.


Hou ons maar op de hoogte.
Succes.
Kijk voor de beste satelliet links naar [url=Satelliet.start-plaats.nl]Satelliet.start-plaats.nl[/url]
 
daveywf
Heb hier ook even geprobeerd het kabeltje in poort 4 te stoppen, maar dat heeft hier ook niet geholpen.

Ben benieuwd naar de reactie van online. Ik ga ze van de week zelf ook maar even bellen denk ik.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Beeld storing met nieuwe tv', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
storing Storing : 1 14 aug 2019
Blokjes in beeld opnemen pauzeren en begin gemist Digitale TV storing : 12 30 sep 2018
Stilvallend beeld, haperende opname afspelen Digitale TV storing : 5 30 sep 2018
Slecht beeld bepaalde kanalen Digitale TV storing : 6 22 apr 2018
Storing 21-2-2018 Geen internet Storing : 6 27 feb 2018
Advertentie