obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Wat is er mogelijk met het modem en hoe doe je het? Hoe kom je in het configuratiescherm? Heeft deze router wireless? Waar vind je wat in de schermen? Kun je nog extra dingen instellen, bijv. via telnet? Zijn er problemen bekend met dit modem? en hoe los je ze op?
 Onderwerp afdrukken
Waarschuwing firmware update ZyXEL VMG8324-B10A!
Tiger

Quote

WickedMaster schreef:

Quote

Tiger schreef:

Waarom doe je zo negatief vraag dan via een prive bericht het ww aan de thebestgames.
Ik reageerde alleen op de vraag die jij op het forum stelde.


Zodat andere mensen ook gebruik kunnen maken van deze config file. Vandaar de vraag hier op het forum.

Oke dat is een pluspunt voor het meedenken en een positieve instellingThumbs Up
 
thebestgames
Sorry voor de late reactie had inderdaad mijn wachtwoord nog ingesteld staan heb er nu weer 1234 van gemaakt.
[url]http://speedy.sh/rThex/configuration-backupsettings.zip
[/url]
thebestgames voegde bij, bestand:

Registreer en/of log in voor toegang tot deze bijlage.
 
alavangaal
Zelfde probleem: firmware update, geen backup gemaakt. Stom. Maar alle hier aangegeven oplossingen: vsdl-aanpassingen, maar ook de toegestuurde configuratie bestanden, werken niet. Weet iemand nog een oplossing anders dan alleen maar 5 dagen wachten op nieuw modem?
 
Tiger

Quote

alavangaal schreef:

Zelfde probleem: firmware update, geen backup gemaakt. Stom. Maar alle hier aangegeven oplossingen: vsdl-aanpassingen, maar ook de toegestuurde configuratie bestanden, werken niet. Weet iemand nog een oplossing anders dan alleen maar 5 dagen wachten op nieuw modem?

Inderdaad erg stom geweest en zie ook dat je sinds gisteren lid bent van het forum jammer dat je dat niet eerder was had je kunnen zien dat je problemen kreeg met het updaten van de firmware.
Hoop dan toch voor jou dat je snel een oplossing krijgt.
 
alavangaal
Ondanks het vele gedoe heb ik toch binnen 2 dagen een nieuw modem gekregen. Dit vind ik dan weer OK! Alles werkt dus weer.
 
Tiger

Quote

alavangaal schreef:

Ondanks het vele gedoe heb ik toch binnen 2 dagen een nieuw modem gekregen. Dit vind ik dan weer OK! Alles werkt dus weer.

OK super dat je probleem opgelost is.
 
zetje
Voor mensen waarbij andere configs niet lukken en firmware versie "1.00(AAKL.7)C0" hebben geĆ¼pload (zoals ik dus)

Hierbij mijn config. Deze is alleen ingesteld op ADSL/VDSL geen tv of telefonie.
zetje voegde bij, bestand:

Registreer en/of log in voor toegang tot deze bijlage.
 
Huubke68
Ja sorry hoor er ook bij heb het ook gedaan en ja ook dezelfde probleem als bovenstaande heb ook de zips gedownload en geupgrade maar doet niks
 
I R Baboon
Wat doet niets?
Je moet wel wat exacter beschrijven wat er precies aan de hand is.
Kijk voor de beste satelliet links naar [url=Satelliet.start-plaats.nl]Satelliet.start-plaats.nl[/url]
 
Huubke68
De hele modem niet staat niets meer zoals eventuele gegevens niks heb beide bovenstaande bestanden gedownload en geupload maar krijg geen verbinding helemaal niks dus werk nu via telefoon om mails te bekijken
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Waarschuwing firmware update ZyXEL VMG8324-B10A!', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
VMG8324-B10A USB support Zyxel meer apparaten aansluiten : 2 03 mei 2021
Gezocht originele ophangbeugel Zyxel VMG8324-b10A Vraag & Aanbod van tweedehands apparatuur : 1 01 feb 2021
paar keer per dag wifi uitval met zyxel VMG8324-B10A modem Algemeen : 2 13 jan 2021
Zyxel VMG8825-T50 - VOIP Eigen modem configuratie en problemen : 7 10 dec 2020
ZyXel en Wifi zonder internet verb. WiFi : 3 15 nov 2020
Advertentie