obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Algemeen, maar niet gemeen.
 Onderwerp afdrukken
Mijn vaste telefoonnumer niet bereikbaar!
obiemond
Op 31 juli jl is mijn oude Online alles-in-1 abonnement overgezet in een nieuw Online alles-in-1 abonnement.
Het vaste telefoonnummer wilde ik graag behouden dus dat heb ik ook aangegeven bij de aanvraag.

Enigszins verrassend voor mij was dat een interne omzetting als 'nummerportering' wordt aangemerkt en 5 werkdagen in beslag zou nemen, maargoed.
Teruggekomen van vakantie op 18-aug bleek mijn oude telefoonnummer nog steeds niet te werken en ben ik dus niet bereikbaar op mijn vaste toestel.

Inmiddels ben ik 4 vervelende gesprekken met het Online Callcenter verder en ben ik helemaal niets wijzer: het werkt nog steeds niet!

Na de herhaalde beloftes dat het "binnen 5 werkdagen zeker opgelost zou zijn" wist 1 medewerker mij te vertellen dat "conform onze voorwaarden dergelijke complexe problemen" tot 30 werkdagen in beslag kunnen nemen.
30 werkdagen = 6 weken!
Het "Complexe problem:"Intern nummerbehoud!
EN oja: pas vanaf het moment dat ik het zélf gemeld heb (18-aug) dus dan mag het grapje tot 29 September duren.......

Ik zou hele graag een concrete oplossing van Online op korte termijn tegemoet zien.
Olaf.
 
Tiger
Ben een beetje verbaasd over de uitspraak van de helpdesk volgens mij weten ze echt niet waar ze het over hebben. Als je op de website kijkt zie je onderstaand staan.
.
Nummerbehoud? Geen probleem!
Uiteraard kun je gewoon je vertrouwde vaste telefoonnummer behouden. Kies bij je bestelling voor nummerbehoud en wij zorgen ervoor dat het goed en snel wordt geregeld.

Goed en snel is toch zeker niet tot 30 dagen.
Maar er is zeker een fout gemaakt en daar word weer de klant de dupe van.
 
I R Baboon
Zal wel ergens een foutje zijn gemaakt.

Je kan zelf nakijken bij welke firma je telefoonnummer staat geregistreerd en wat de status is.
https://www.acm.nl/nl/onderwerpen/tel...oorzoeken/

Verder zou ik je adviseren om contact op te nemen met webcare op Google+.
Linkje staat onderaan de Online.nl webpage.
Kijk voor de beste satelliet links naar [url=Satelliet.start-plaats.nl]Satelliet.start-plaats.nl[/url]
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Mijn vaste telefoonnumer niet bereikbaar!', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Fritzbox 7590 Telefonie werkt niet Eigen modem configuratie en problemen : 5 05 feb 2022
e-mail komt niet binnen Email : 1 12 jan 2021
Inbuild chromecast niet gevonden Algemeen : 1 16 jun 2020
Wifi verbinding voor mijn pc. WiFi : 2 03 jan 2020
Wat is deze firmware in mijn modem? Eigen modem configuratie en problemen : 5 22 okt 2019
Advertentie