obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Wat is er mogelijk met het modem en hoe doe je het? Hoe kom je in het configuratiescherm? Heeft deze router wireless? Waar vind je wat in de schermen? Kun je nog extra dingen instellen, bijv. via telnet? Zijn er problemen bekend met dit modem? en hoe los je ze op?
 Onderwerp afdrukken
Internet verbinding modem valt frequent enkele seconden weg
Tiger

Quote

jman schreef:

Zojuist is de monteur langs geweest, blijkbaar had ik een Modem met een MAC address dat bekend stond als een probleem geval, dus deze is direct vervangen.

Pas na 1 dag testen zou ik met zekerheid kunnen concluderen of het probleem ook daadwerkelijk hiermee opgelost is.

Zal morgen dan ook nog een post plaatsen waarmee ik met zekerheid kan zeggen of dit de oplossing is geweest.

Heel erg vreemd want je gaf al eerder het volgende aan,

Wij zijn als gezin al jaren klant van Online en hebben al een lange tijd een Huawei HG655d modem.
En nu zou het MAC adres een probleem zijn terwijl het altijd dan tot nu toe goed gefunctioneerd had.
Het logische zou zijn dat het modem een defect heeft maar morgen weet je of het probleem opgelost is dat hoop ik in elk geval voor jou.
 
jman
Het lijkt erop dat het vervangen van de modem het probleem heeft opgelost. Ik heb nu een ZyXEL VMG8324-B10A als vervanger van de Huawei HG655d.

@Tiger,

Inderdaad, modem had het zeker minimaal een jaar lang goed gedaan. Blijft voor mij een raadsel waarom na 1 jaar het opeens gek gaat doen.

Maar in ieder geval, probleem opgelost door vervangen van modem.

Bedankt voor het meedenken en alle hulp vanuit het forum.
 
Tiger

Quote

jman schreef:

Het lijkt erop dat het vervangen van de modem het probleem heeft opgelost. Ik heb nu een ZyXEL VMG8324-B10A als vervanger van de Huawei HG655d.

@Tiger,

Inderdaad, modem had het zeker minimaal een jaar lang goed gedaan. Blijft voor mij een raadsel waarom na 1 jaar het opeens gek gaat doen.

Maar in ieder geval, probleem opgelost door vervangen van modem.

Bedankt voor het meedenken en alle hulp vanuit het forum.

Alles wat nieuw is of was kan defect raken na korte of lange tijd.
Fijn dat je probleem nu opgelost is hoop dat dit ook blijft.
Dus hier kan een slotje op.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Internet verbinding modem valt frequent enkele seconden weg', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Zomer Gekte actie - €70 Cashback op Internet en TV + Alles-in-één! Algemeen : 1 16 aug 2021
paar keer per dag wifi uitval met zyxel VMG8324-B10A modem Algemeen : 2 13 jan 2021
ZyXel en Wifi zonder internet verb. WiFi : 3 15 nov 2020
Zyxel modem. Slechte wifi? WiFi : 1 06 okt 2020
Beveiligingsmodus aanpassen in modem. Eigen modem configuratie en problemen : 1 22 jun 2020
Advertentie