obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Wat is er mogelijk met het modem en hoe doe je het? Hoe kom je in het configuratiescherm? Heeft deze router wireless? Waar vind je wat in de schermen? Kun je nog extra dingen instellen, bijv. via telnet? Zijn er problemen bekend met dit modem? en hoe los je ze op?
 Onderwerp afdrukken
Fritzbox 3490
scouser
Volgens de handleiding Huawei er tussen uit en de Fritz ertussen in

Ik zal de fritz er weer even tussen gooien en een screen maken van de dsl
 
I R Baboon
Alleen het DSL kabeltje ompluggen zou voldoende moeten zijn.
Kijk voor de beste satelliet links naar [url=Satelliet.start-plaats.nl]Satelliet.start-plaats.nl[/url]
 
scouser
was het maar waar. Maar ik begin ewl het idee te krijgen dat de fritzbox stuk is hij geeft nl aan een dsl te hebben waardes die hij door geeft kloppen ook, maar het dsl lampje blijft uit en de internet verbinding ook
scouser voegde bij, bestand:

Registreer en/of log in voor toegang tot deze bijlage.
 
I R Baboon
Ja, ziet er inderdaad zo uit. Vreemd.
In het manual van de 3490 en bij mijn 7170 moet het DSL lampje continu branden.

Wat staat op het tab DSL?

Doe anders een fabrieksreset op de Fritz.
En check ook even of er een firmware update bestaat.
In het verleden is er een firmware geweest die niet wilde werken met sommige providers.
Of het voor dit model gold, weet ik niet meer. Speelde enkele jaren geleden.
Kijk voor de beste satelliet links naar [url=Satelliet.start-plaats.nl]Satelliet.start-plaats.nl[/url]
 
scouser
fabriek heb ik al een keer of 4 terug gezet en frimware moet ik ff checken dat ding is pas uit dus zal wel niet ga ff kijken
 
scouser
Beste baboon ik geloof dat jij mij heel gelukkig hebt gemaakt, er is inderdaad een firmware upgrade en 1 van de verbeteringen is dsl aansluiting.

Ik ga het morgen instaleren en laat het weten
 
I R Baboon
Hopelijk was hem dat ook.
Je hebt immers prima intrain waardes.
Kijk voor de beste satelliet links naar [url=Satelliet.start-plaats.nl]Satelliet.start-plaats.nl[/url]
 
scouser
even snel een poging gedaan maar zoals ik het zie blijft hij zoeken naar een upgrade via internet en laat hij dat niet handmatig toevoegen.
Morgen maar even op het gemakkie kijken
 
I R Baboon
De firmware kan je direct van de servers van AVM afhalen: http://download.avm.de/fritz.box/frit.../firmware/
En dan met de hand de upload functie gebruiken in de Fritz.

Vergeet ook niet de recovery te downloaden.
Alleen daarmee kan je de Fritz recoveren als iets mis gaat met een firmware update.
Kijk voor de beste satelliet links naar [url=Satelliet.start-plaats.nl]Satelliet.start-plaats.nl[/url]
 
scouser
Die laatste tip was wederom een topper, kon op gegeven moment de router totaal niet meer benaderen.

Nieuwe firmware was ook geen oplossing helaas.

Router is terug naar coolblue en vanavond krijg ik een andere.
Ben benieuwd en zal je uiteraard op de hoogte houden
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Fritzbox 3490', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Fritzbox instellen voor interactive TV Eigen modem configuratie en problemen : 2 24 jul 2022
Fritzbox 7590 Telefonie werkt niet Eigen modem configuratie en problemen : 5 05 feb 2022
Fritzbox 7390 valt steeds weg Eigen modem configuratie en problemen : 8 03 aug 2019
Fritzbox 3490 instellen Eigen modem configuratie en problemen : 4 20 mei 2019
Huawei hg655d als access point aansluiten achter fritzbox Huawei meer apparaten aansluiten : 7 14 mei 2019
Advertentie