obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Wat is er mogelijk met het modem en hoe doe je het? Hoe kom je in het configuratiescherm? Heeft deze router wireless? Waar vind je wat in de schermen? Kun je nog extra dingen instellen, bijv. via telnet? Zijn er problemen bekend met dit modem? en hoe los je ze op?
 Onderwerp afdrukken
Rangschikken en verwijderen "loze" tvzenders
hbernards
Sinds een week heb ik een glasvezel alles in een pakket van online met zyxel modem.
Na enig gedoe heb ik alles werkend gekregen, maar nu zit ik met het probleem dat ik mijn tv zenders niet in de door mij gewenste volgorde kan zetten en alle "loze" zenders niet kan verwijderen.
Heeft iemand hier een oplossing voor ?

Groet Henk
 
Tiger

Quote

hbernards schreef:

Sinds een week heb ik een glasvezel alles in een pakket van online met zyxel modem.
Na enig gedoe heb ik alles werkend gekregen, maar nu zit ik met het probleem dat ik mijn tv zenders niet in de door mij gewenste volgorde kan zetten en alle "loze" zenders niet kan verwijderen.
Heeft iemand hier een oplossing voor ?

Groet Henk

Online heeft m.i. hetzelfde systeem als Digitenne van KPN misschien werkt het systeem van KPN ook bij Online kijk eens op de bijgevoegde link
http://kpn-glasklanten.custhelp.com/app/answers/detail_page/a_id/5511/session/L2F2LzEvdGltZS8xNDQ2MTQ0NDcwL3NpZC9wbnlTR2FBbQ%3D%3D
misschien heb je daar iets aan zelf heb ik geen TV van Online.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Rangschikken en verwijderen "loze" tvzenders', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
sagemsoftware verwijderen WiFi : 6 17 sep 2007
Advertentie