obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Algemeen, maar niet gemeen.
 Onderwerp afdrukken
Digitale TV opzeggen via online.nl account
savas1985
Goedemiddag,
ik zit al meer dan 3 jaar bij online heb een internet pakket en digitale tv pakket.
ik wil mijn digitale tv pakket opzeggen, omdat ik haast geen tv kijk.
wil dus alleen internet.
hoe kan ik dit doen? als ik inlog bij mij Online kan ik alleen uitbreiden kiezen.

MVG,

Savas
 
dutch flash

Quote

savas1985 schreef:

Goedemiddag,
ik zit al meer dan 3 jaar bij online heb een internet pakket en digitale tv pakket.
ik wil mijn digitale tv pakket opzeggen, omdat ik haast geen tv kijk.
wil dus alleen internet.
hoe kan ik dit doen? als ik inlog bij mij Online kan ik alleen uitbreiden kiezen.

MVG,

Savas


Is gewoon te vinden op https://www.online.nl/klantenservice/...e/w-klant/

Op welke manier kan ik opzeggen?
Wij vinden het jammer dat u erover denkt om uw abonnement bij Online te beëindigen. Online heeft klanttevredenheid hoog in het vaandel staan en daarom willen wij u graag zo snel mogelijk weer tot een tevreden klant maken.
Indien de afdeling Abonnementen u onverhoopt geen passend aanbod kan doen, dan kan onze medewerker het abonnement voor u beëindigen op een door u gewenste datum. Houdt u hierbij wel rekening met uw minimale contracttermijn en een opzegtermijn van één maand.

Bij het beëindigen van uw abonnement kan er specifieke informatie voor u van belang zijn en deze informatie kan verschillen per abonnementsvorm. Het gaat hier bijvoorbeeld om de invloed van uw opzegging op eventuele extra diensten.

Telefonisch:
U kunt telefonisch contact opnemen met de afdeling Abonnementen via 0900 9515 (Euro 0,50 cent per gesprek). U kunt de afdeling Abonnementen bereiken op maandag t/m zaterdag bereikbaar van negen uur 's ochtends tot negen uur 's avonds.

Schriftelijk:
Stuur een brief met een kopie van een geldig legitimatiebewijs naar:
Online.nl
Postbus 16156
2500 BD Den Haag
Ik heb geen ADHD, heb VDSL2 is al snel genoeg.
 
savas1985
Bedankt voor het Beantwoorden Dutch flash.
Ik ga niet alles beëindigen bij online alleen me tv pakket omdat ik nauwelijks tv kijk.
Met het internet ga ik gewoon door bij Online. heb nooit last gehad van storing etc.

MVG,

Savas
 
dutch flash

Quote

savas1985 schreef:

Bedankt voor het Beantwoorden Dutch flash.
Ik ga niet alles beëindigen bij online alleen me tv pakket omdat ik nauwelijks tv kijk.
Met het internet ga ik gewoon door bij Online. heb nooit last gehad van storing etc.

MVG,

Savas



Succes met het opzeggen van je t.v. abo. Thumbs Up
Ik heb geen ADHD, heb VDSL2 is al snel genoeg.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Digitale TV opzeggen via online.nl account', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Online.nl Eigen modem configuratie en problemen : 5 30 mrt 2020
Online maximaal internet pakket Snelheid : 2 18 mrt 2020
Hoe sip account aanmaken op de Zyxel VMG8324-B10A Zyxel configuratie en problemen : 2 03 jan 2020
Help!! online.nl instelling voor fritz box 7340 Eigen modem configuratie en problemen : 7 29 sep 2019
Glasvezel migratie van Fiber naar Online Online Alles-in-1 met Glasvezel : 7 21 aug 2019
Advertentie