obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Waarvoor en hoe gebruik je een switch, router of een access point achter dit modem? Hoe krijg ik mijn NAS, netwerkprinter, enz. in mijn netwerk? Hoe deel ik mijn web-, smtp-, ftp-, enz. server met anderen op het internet? Hoe kan ik online spellen spelen op mijn xbox, ps3, wii, psp, enz.? Hoe sluit ik mijn iphone, ip-tv, ip-telefoon, ata, enz. aan op deze router en moet ik dan nog speciale dingen instellen?
 Onderwerp afdrukken
Zyxel op bridged (en icm Airport Express)
Ano

Quote

earlgrey72 schreef:

Hi Ano,

Ik durfde het niet aan en ben bij Ziggo gebleven. Een beetje zonde want ik kijk echt nooit TV, maar stabiele snelle verbinding en makkelijk te bridgen en een eigen router aan te schaffen. Dus daar voor gekozen.

Succes als je voor dezelfde uitdaging staat!
Ha ha, nee, ik ben ruim een jaar geleden naar Ziggo gegaan omdat ik sneller internet wilde hebben dan bij Online ADSL (woon nogal ver af van de telefooncentrale blijkbaar).
Maar het viel niet mee om bij Ziggo een vast IP adres te krijgen EN ook mijn modem in bridge mode! Daar betaal ik nu EUR 100 extra voor per jaar...
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Zyxel op bridged (en icm Airport Express)', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Gezocht originele ophangbeugel Zyxel VMG8324-b10A Vraag & Aanbod van tweedehands apparatuur : 1 01 feb 2021
paar keer per dag wifi uitval met zyxel VMG8324-B10A modem Algemeen : 2 13 jan 2021
Zyxel VMG8825-T50 - VOIP Eigen modem configuratie en problemen : 7 10 dec 2020
ZyXel en Wifi zonder internet verb. WiFi : 3 15 nov 2020
Zyxel modem. Slechte wifi? WiFi : 1 06 okt 2020
Advertentie