obey-robots.txt
08 December 2016, 16:56
Navigatie
Ledenenquête
Heb je de oplossing voor je probleem op dit forum gevonden/gekregen?

Ja
Ledenenquête: Heb je de oplossing voor je probleem op dit forum gevonden/gekregen? Ja 39% [89 stemmen]
39% [89 stemmen]

Nee
Ledenenquête: Heb je de oplossing voor je probleem op dit forum gevonden/gekregen? Nee 61% [137 stemmen]
61% [137 stemmen]

Stemmen: 226
U dient in te loggen om te stemmen.
Gestart: 25 jun 2009

Enquête-archief
Steun ons
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.
Online Gebruikers Groep
Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Onderwerp bekijken
Vind hier welke veranderingen er allemaal zijn geweest of gaan komen. Weet je zelf van op handen zijnde veranderingen? Meld ze dan hier.
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
 Onderwerp afdrukken

Worden de telfoongesprekken per sec. verrekend

Suug
Hoi
Kan iemand met telefonie mij vertellen of orange telefonie per sec. gebeld wordt verrekend, of gelijk de volle minuut in rekening wordt gebracht. Frown

kazius004
Per seconde.

Lizard
Hangt van het soort abonnement af. Of je telefonie basis of totaal hebt.

Zie ook http://www.orange.nl/vaste_telefonie/tarieven/

Wanabo
Wist niet dat dit veranderd was Sad
Wanabo - Wanadoo abonnee

Alice, CaiWay, Glasvezel, Kabel, KPN, Online, Stipte, T-Mobile, Tele2, Telfort, UPC, VodaFone, XS4ALL, ZeeLandNet, Ziggo. Laatste berichten overzicht alle Gebruikers Forums.

Lizard
Is ook niet veranderd, er is een extra abonnement bij gekomen.

Richard
Nou voor nieuwe abo's is het toch veranderd door de toevoeging van die extra abo's.

Wat heb ik nu? Ik heb nog zo'n oud abo van 29,95 p/m adsl+telefonie. Is dat telefonie totaal?

Ik heb de lijn overigens niet laten overnemen door orange, er draait dus op die lijn ook KPN belbudget.
Gewijzigd door Richard op 08 november 2006, 15:21
Greetings, Richard.

Lizard
Telefonie totaal is het abonnement wat altijd al bestond en verder niet veranderd is.
Telefonie basis is erbij gekomen voor een lager bedrag per maand maar wel met telefoontikken.

Wanabo
Kennelijk was dat dan interessant voor mij, dat concludeer ik uit het feit dat ze mij dat niet aangeboden hebben. Wink
Wanabo - Wanadoo abonnee

Alice, CaiWay, Glasvezel, Kabel, KPN, Online, Stipte, T-Mobile, Tele2, Telfort, UPC, VodaFone, XS4ALL, ZeeLandNet, Ziggo. Laatste berichten overzicht alle Gebruikers Forums.

Lizard
Mij hebben ze het ook niet aktief aangeboden.

maar het stond wel vermeld in de vorige nieuwsbrief.

Edit: En ook in de huidige nieuwsbrief.
Gewijzigd door Lizard op 08 november 2006, 17:21

Suug
Lizard schreef:
Hangt van het soort abonnement af. Of je telefonie basis of totaal hebt.

Zie ook http://www.orange.nl/vaste_telefonie/tarieven/

mij hebben ze wel gebeld, heb aangegeven na te kijken op de site, maar kan niet terug vinden dat per sec. wordt verrekend.
Ook niet bij bovenstaande link

Bij KPN staat het volgende bij tarieven:"U betaalt exact (per seconde) voor de tijd dat u belt. Het tarief is afhankelijk van uw abonnementsvorm. "

Ben nu nog niets wijzer geworden. Wat is het nu???
Gewijzigd door Suug op 08 november 2006, 18:18

Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Worden de telfoongesprekken per sec. verrekend', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
uitgaand mailberichten worden geweigerd omdat Server relaying niet toestaan Klacht over Online 7 27 april 2015, 20:43
Fritzbox 7340 kan wel bellen maar niet meer gebeld worden sinds 17-11-2014 Eigen modem configuratie en problemen 15 15 december 2014, 21:07
kan niet meer gebeld worden na omzetting Storing 8 10 december 2014, 20:20
afspraken m.b.t. Samsung tablet worden niet nagekomen Klacht over Online 19 08 november 2013, 13:53
Poorten willen niet toegewezen worden. Huawei configuratie en problemen 7 24 augustus 2013, 21:37
Goedemiddag bezoeker
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
| TigerOnline
| Wanabo02:10:24
| Huubke6804:16:38
| dutch flash05:14:55
| peukevreugd06:11:33
| Ronsworld17:50:24
| earlgrey7219:13:51
| Hans19:59:16
| Ano20:29:23
| dutch123:11:43
Shoutbox
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

07 december 2016, 12:08
iemand weet welke firmware huawei hg665d op dit moment zit?

15 november 2016, 21:47
Online.nl=amateurs

05 november 2016, 16:44
Hallo allemaal, Vanaf 18 oktober heb ik geen verbinding meer. Bijna elke dag bellen met klantendienst, 5 a 6 keer emailen naar de klantenservice niets opgelost. Nog steeds geen verbinding dus geen

01 november 2016, 19:42
in helmond dezelfde storing

27 oktober 2016, 23:15
@ MGuitink Om weer in het modem te komen, eerst restten via het verzonken knopje aan de zijkant van het modem.