obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Wat is er mogelijk met het modem en hoe doe je het? Hoe kom je in het configuratiescherm? Heeft deze router wireless? Waar vind je wat in de schermen? Kun je nog extra dingen instellen, bijv. via telnet? Zijn er problemen bekend met dit modem? en hoe los je ze op?
 Onderwerp afdrukken
HG655d update
NdeJong
Aan de telefoon met Online is mij verteld dat ik mijn router kon updaten, maar de link op deze site is niet beschikbaar. Iemand een update beschikbaar voor mij?

PS. waar kan ik sowieso het versienummer van mijn huidig geïnstalleerde versie vinden?
 
Tiger

Quote

NdeJong schreef:

Aan de telefoon met Online is mij verteld dat ik mijn router kon updaten, maar de link op deze site is niet beschikbaar. Iemand een update beschikbaar voor mij?

PS. waar kan ik sowieso het versienummer van mijn huidig geïnstalleerde versie vinden?

Als je inlogt op de modem 192.168.1.1 klik je op status en dan kan je de juiste firmware zien.
de laatste versie is volgens mij Firmwareversie V100R001C02B052
 
I R Baboon
Aha, dan is dat nieuw. Mijn versie staat nog op ...B050.
Kijk voor de beste satelliet links naar [url=Satelliet.start-plaats.nl]Satelliet.start-plaats.nl[/url]
 
Tiger

Quote

I R Baboon schreef:

Aha, dan is dat nieuw. Mijn versie staat nog op ...B050.

Mijn vorige versie stond ook op B050 het zal een automatische update zijn geweest want zelf doe ik dit niet.
 
I R Baboon
Dat is ook het meest waarschijnlijke.
Online stelt geen enkele firmware meer beschikbaar via haar site.
En met de nieuwe verbindingen en TV diensten, zal het een en ander aangepast moeten worden.
Kijk voor de beste satelliet links naar [url=Satelliet.start-plaats.nl]Satelliet.start-plaats.nl[/url]
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'HG655d update', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Huawei HG655d WIFI bugs/troubleshoot topic Huawei configuratie en problemen : 27 16 mei 2020
Port forwarding werkt niet meer, firmware update? Zyxel configuratie en problemen : 5 09 jul 2019
Huawei hg655d als access point aansluiten achter fritzbox Huawei meer apparaten aansluiten : 7 14 mei 2019
Waarschuwing firmware update ZyXEL VMG8324-B10A! Zyxel configuratie en problemen : 52 19 jan 2019
Gratis af te halen: ADSL/VoIP modem Huawei HG655d (met root access) Vraag & Aanbod van tweedehands apparatuur : 1 19 dec 2018
Advertentie