obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Waarvoor en hoe gebruik je een switch, router of een access point achter dit modem? Hoe krijg ik mijn NAS, netwerkprinter, enz. in mijn netwerk? Hoe deel ik mijn web-, smtp-, ftp-, enz. server met anderen op het internet? Hoe kan ik online spellen spelen op mijn xbox, ps3, wii, psp, enz.? Hoe sluit ik mijn iphone, ip-tv, ip-telefoon, ata, enz. aan op deze router en moet ik dan nog speciale dingen instellen?
 Onderwerp afdrukken
Een IP camera draadloos aansluiten op een Zyxel VMG8324-B10A
Lutz
Maar je had eerder aangegeven dat je nu VDSL hebt: ervoor zou je toch een ander interface moeten kiezen?
"Taal is dat ene stuk gereedschap uit de menselijke gereedschapskist dat goed lijkt te zijn voor alle doeleinden." Hayes, S.C., Strosahl, K.D., Wilson, K. G. (2012) Acceptance en Commitment Therapie, tweede druk, Amsterdam: Pearson
 
rujosa
Hoi Lutz, je hebt het over VDSL???? ik begrijp het even niet.
 
Lutz
Je moet eerst uit het modem het aktief profiel bepalen en dan kan je je port forwarding aan dt profiel koppelen.
"Taal is dat ene stuk gereedschap uit de menselijke gereedschapskist dat goed lijkt te zijn voor alle doeleinden." Hayes, S.C., Strosahl, K.D., Wilson, K. G. (2012) Acceptance en Commitment Therapie, tweede druk, Amsterdam: Pearson
 
rujosa
het actief profiel bepalen, misschien een domme vraag, maar hoe doe je dat.
Kan jij mij dit nader uitleggen?
 
Lutz
Ik ken de Zyxel modem niet zel, maar groofweg gezegt moet ergens een tab WAN zijn en daar staan dan 4 profielen of zo, waarvan maar 1 aktief kan zijn. Dat zal je eenvouding kunnen zien.
"Taal is dat ene stuk gereedschap uit de menselijke gereedschapskist dat goed lijkt te zijn voor alle doeleinden." Hayes, S.C., Strosahl, K.D., Wilson, K. G. (2012) Acceptance en Commitment Therapie, tweede druk, Amsterdam: Pearson
 
rujosa
ok, ik zal het even uitzoeken
 
Acd
Is het iemand ook gelukt om Port forwarding toe te passen op deze router (ZyXel VGM8324-B10A) met glasvezel abonnement van Online ?
Ik heb bovenstaande adviezen geprobeerd, en de WAN interface op ‘Fiber_via_Online_nl gezet’ welke het actieve profiel is, maar de poort gaat niet open
 
studioph
Eind november 2016 ben ik door Online.nl overgezet op het KPN netwerk, dit leidde ertoe dat mijn IP camera's niet meer te benaderen waren en dit heb ik uiteindelijk weten te herstellen door het nieuwe IP adres te gebruiken. Logisch dat het modem een nieuw IP adres had gekregen.

Door de overzetting werd mijn modem instabiel en lang verhaal kort sinds 30 jan 17 ben ik over van ADSL2 naar VDSL van Online met als groot voordeel dat ik nu ben aangesloten op een wijkkast op 281 meter afstand in plaats van de centrum centrale waar ik op zat die 2,3 km van mijn huis staat.

Nu dus een VDSL 30 mb internet abo en ik haal nu wireless 28,5 mb/s

Echter de IP camera's waren niet meer te benaderen, andere IP .....nee, ditmaal moest ik in de NAT pagina, Port Forwarding, WAN Interface wijzigen bij alle camera's van ADSL via Online wijzigen in VDSL_via_Online en de camera's zijn nu razendsnel te zien via internet.

Groet PHBye-happy
 
Tiger
Super dat je probleem nu opgelost is en mogelijk hebben andere leden ook iets aan deze tip van jou.Thumbs Up
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Een IP camera draadloos aansluiten op een Zyxel VMG8324-B10A', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
M7 aansluiten achter switch? Digitale TV. Hoe sluit ik mijn digitale ontvanger aan? : 1 16 jun 2021
VMG8324-B10A USB support Zyxel meer apparaten aansluiten : 2 03 mei 2021
Gezocht originele ophangbeugel Zyxel VMG8324-b10A Vraag & Aanbod van tweedehands apparatuur : 1 01 feb 2021
paar keer per dag wifi uitval met zyxel VMG8324-B10A modem Algemeen : 2 13 jan 2021
Zyxel VMG8825-T50 - VOIP Eigen modem configuratie en problemen : 7 10 dec 2020
Advertentie