obey-robots.txt
09 December 2016, 20:11
Navigatie
Ledenenquête
Heb je de oplossing voor je probleem op dit forum gevonden/gekregen?

Ja
Ledenenquête: Heb je de oplossing voor je probleem op dit forum gevonden/gekregen? Ja 39% [89 stemmen]
39% [89 stemmen]

Nee
Ledenenquête: Heb je de oplossing voor je probleem op dit forum gevonden/gekregen? Nee 61% [137 stemmen]
61% [137 stemmen]

Stemmen: 226
U dient in te loggen om te stemmen.
Gestart: 25 jun 2009

Enquête-archief
Steun ons
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.
Online Gebruikers Groep
Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Onderwerp bekijken
Algemeen, maar niet gemeen.
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
 Onderwerp afdrukken

Beschikbaarheid ADSL Family

Gandhee
Orange kan momenteel ADSL Family voor maar cs 50% in Nederland aanbieden. Door de grote vraag van de andere 50% die weglopen als ze geen ADSL Family kunnen krijgen gaat Orange ervoor zorgen dat die landelijke dekking in februari 2007 99% zal zijn.

De telefooncentrales op zo een korte termijn uit te breiden is niet mogelijk. Daarom worden de al reeds bestaande KPN lijnen overgenomen die gebruikt worden voor de andere abbonementen die niet meer worden verkocht. ADSL GO/Lite/Basic/Plus. De nummerportering wordt hier ook mogelijk dus de hele KPN kan weg. Vergelijk het maar met de opzet van Tele2.

De standaardtarieven blijven precies hetzelfde als het huidige ADSL Family abbonement alleen de snelheid is max 4mbit. Je betaalt dus hetzelfde voor minder. Voordeel is wel dat de lijn wat stabieler is. Daarna blijft Orange wel de telefooncentrales uitbreiden zodat 20mbit later wel mogelijk is. Dit is dus puur klantenbinding, vasthouden voordat ze weglopen.

Richard
Ze doen hun best maar, ik heb een contract voor het goedkope 20mbit inclusief telefonie.
Zo gauw ze me andere bedragen gaan tellen plegen ze contractbreuk en mag ik opstappen.
De wijzigingen betreffen dus hoofdzakelijk nieuwe abonnee's.

Greetings, Richard.

Wanabo
Klantenbinding is het zeker niet! Knijpen op de verbinding gebeurt volgens mij nu al. Al zou de LB op 100 Gigabit intrainen Orange beperkt de bandbreedte.

Hierover schrijvende bedenk ik me dat de afgelopen weken de "normale" http downloads wel erg beroerd waren. Heb net nog ff getest op http://speedtest.bbned.nl/ resultaat;
Your current bandwidth reading is: 1.14 Mbps which means you can download at 146.04 KB/sec. from our servers. ShockSad

Via www.speedtest.nl ook bagger/
Resultaten van http://www.speedtest.nl

Download : 241.0 KByte/sec
Upload : 76.9 KByte/sec

't Lijkt wel ADSL light. Sad

Wanabo - Wanadoo abonnee

Alice, CaiWay, Glasvezel, Kabel, KPN, Online, Stipte, T-Mobile, Tele2, Telfort, UPC, VodaFone, XS4ALL, ZeeLandNet, Ziggo. Laatste berichten overzicht alle Gebruikers Forums.

Lizard
Als dit al gaat gebeuren is dit voor nieuwe klanten waar op dit moment GEEN dekking is. Voor bestaande klanten zal er niets veranderen.

thaGenius32
helaas.. ik heb net mijn abbo opgezegd bij orange.
Ik zal niet langer meer wachten totdat family ook bij mij beschikbaar is want ik wacht al heel lang...

Vanaf december heb ik een andere provider die voor 23,95 pmnd onbeperkt bellen heeft en zonder start tarief !!
de down is 8mb en upload is 1 mb. Dus dat voor die prijs vind ik heel netjes.

Verders geen negatieve ervaringen met Orange. Altijd dik tevreden geweest over verbinding en telefonie..

Succes allemaal verders met Orange.

Richard
Knijpen op de verbinding gebeurt volgens mij nu al.

Dat is dan zeker plaatselijk. Ik kan me niet voorstellen dat ze knijpen, mijn Livebox traint momenteel in op 18000 en ik zit gewoon te downloaden met 1810 kbyte/sec. op de newsservers. Waarop word dan geknepen?

Greetings, Richard.

Gandhee
Klopt dit is alleen voor gebruikers die buiten de dekking van ADSL Family vallen

Maar er wordt wel wat geknepen maar niet zoveel, misschien alleen 2 mbit ofzo. En lang niet bij iedereen, alleen bij de drukke DSLAM's

Als je echt je snelheid wilt testen kan je het beste een bestand van ftp://ftp.orange.nl/pub/test downloaden en dan kijken met welke gemiddelde snelheid hij knalt. Dit is de meest betrouwbare meting.
Gewijzigd door Gandhee op 09 november 2006, 10:55

Puma
Al die providers gaan bij elkaar komen. KPN maakt al gebruik van Tele2's TV apparatuur en nu Orange van KPN DSLAM's etc. Winst voor beide partijen.

@Wanabo,

wist niet dat je zo'n slechte verbinding had. Sinds wanneer? Ik haal hier gewoon me maximale snelheid waarop de Livebox is ingetraind.

Wanabo
Vandaag op werk getest met ftp://ftp.wanadoo.nl/pub/test/100M.bin
Resultaat 5 Megabyte per seconde. Aan de upload van Orange ligt het niet. Net nog met dezefde link gestest.
Een schamele 193 Kilobytes, terwijl de LB zich instelt op 8 Megabit.

Deze pc is echt de enige die van de LB gebruik maakt.

Dit is sinds 7 a 10 dagen zo. Ga hier wel alles ff nakijken of het probleem niet bij mij ligt.
Wanabo - Wanadoo abonnee

Alice, CaiWay, Glasvezel, Kabel, KPN, Online, Stipte, T-Mobile, Tele2, Telfort, UPC, VodaFone, XS4ALL, ZeeLandNet, Ziggo. Laatste berichten overzicht alle Gebruikers Forums.

pinnhead31
ik haal op de ftp van orange ook geen vet pot denk dat dat in de ftp zit ofzo.
verder hier geen klagen over snelheid

Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Beschikbaarheid ADSL Family', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
Welk modem kan ik gebruiken met Online ADSL extra/familie? Eigen modem configuratie en problemen 154 30 november 2016, 20:16
Livebox ADSL Extra (Family) vervangen met eigen modem Livebox configuratie en problemen 4 10 augustus 2016, 15:48
Asus dsl n66u instellen voor online adsl extra Eigen modem configuratie en problemen 3 20 mei 2016, 23:43
ADSL problemen, overstappen naar VDSL? Snelheid 6 30 april 2016, 12:13
Overstappen Online ADSL naar Glasvezel Email 4 26 november 2015, 23:30
Goedenavond bezoeker
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
| Hans00:51:27
| Wanabo01:37:05
| SterkeJerke02:30:25
| jms31903:26:03
| gvmelle05:17:50
| MBroertjes05:37:06
| dutch flash08:59:20
| Franx11:46:51
| Lutz13:17:57
| Johan420:00:58
Shoutbox
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

07 december 2016, 12:08
iemand weet welke firmware huawei hg665d op dit moment zit?

15 november 2016, 21:47
Online.nl=amateurs

05 november 2016, 16:44
Hallo allemaal, Vanaf 18 oktober heb ik geen verbinding meer. Bijna elke dag bellen met klantendienst, 5 a 6 keer emailen naar de klantenservice niets opgelost. Nog steeds geen verbinding dus geen

01 november 2016, 19:42
in helmond dezelfde storing

27 oktober 2016, 23:15
@ MGuitink Om weer in het modem te komen, eerst restten via het verzonken knopje aan de zijkant van het modem.