obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Meld hier een storing in uw digitale tv ontvangst of verdwenen zenders.
 Onderwerp afdrukken
m101 + huawei modem digitale ramp
mjp de wit
Ik heb nu vanaf 14.00 digitale tv van online heb er precies 0 uur naar kunnen kijken er zit een verschrikkelijke storing op na de installatie en de automatische update heb er een foto van gemaaktt voor eventueel bewijs volgens mij is de ontvanger groote rotzooi en moet hij maar weer terug want zo heb je er ook niets aan huawei modem 4x gereset mocht allemaal niet helpen. Iemand misschien nog een oplossing ? foto zal denk ik niet mee gezonden worden is 1.26 mb
mjp de wit voegde bij, bestand:

Registreer en/of log in voor toegang tot deze bijlage.
 
Tiger

Quote

mjp de wit schreef:

Ik heb nu vanaf 14.00 digitale tv van online heb er precies 0 uur naar kunnen kijken er zit een verschrikkelijke storing op na de installatie en de automatische update heb er een foto van gemaaktt voor eventueel bewijs volgens mij is de ontvanger groote rotzooi en moet hij maar weer terug want zo heb je er ook niets aan huawei modem 4x gereset mocht allemaal niet helpen. Iemand misschien nog een oplossing ? foto zal denk ik niet mee gezonden worden is 1.26 mb

Ik weet niet wat er fout is gegaan maar neem eerst eens contact op met de helpdesk en krijg je geen goede respons omdat het niet functioneert stel ze dan in gebreke ( aangetekend) omdat hetgeen ze geleverd hebben niet werkt.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'm101 + huawei modem digitale ramp', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
paar keer per dag wifi uitval met zyxel VMG8324-B10A modem Algemeen : 2 13 jan 2021
Zyxel modem. Slechte wifi? WiFi : 1 06 okt 2020
Beveiligingsmodus aanpassen in modem. Eigen modem configuratie en problemen : 1 22 jun 2020
Huawei HG655d WIFI bugs/troubleshoot topic Huawei configuratie en problemen : 27 16 mei 2020
Wat is deze firmware in mijn modem? Eigen modem configuratie en problemen : 5 22 okt 2019
Advertentie