obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Wat is er mogelijk met het modem en hoe doe je het? Hoe kom je in het configuratiescherm? Heeft deze router wireless? Waar vind je wat in de schermen? Kun je nog extra dingen instellen, bijv. via telnet? Zijn er problemen bekend met dit modem? en hoe los je ze op?
 Onderwerp afdrukken
repeater
kerkrade
ik ben in het bezit van een zyxel modem van online
nu wil ik er een repeater aan koppelen via WPS (fritz 310 repeater)
als ik hem verbinding laat maken dan resset mijn modem zich van zelf . dat blijft hij doen tot dat ik de repeater uit zet
dan start de modem weer normaal op.
heb al met de importeur van de fritz repeater gebeld maar volgens hem licht het aan de zyxel modem.
contact op genomen met zyxel en die zecht dat het aan de softwaere van online licht
wat kan ik hier aan doen zodat het probleem is opgelost

mvg michek
 
Tiger
Heb je wel de goede procedure gevolgd !!! misschien heb je wat aan de bijgevoegde link met de installatie procedure is wel in het duits.
https://www.youtube.com/watch?v=merkn...erkn6oMo-Y
 
Lutz
Indien het niet lukt dan kan je altijd een tweede AP plaatsen en via homeplug aansluiten.
"Taal is dat ene stuk gereedschap uit de menselijke gereedschapskist dat goed lijkt te zijn voor alle doeleinden." Hayes, S.C., Strosahl, K.D., Wilson, K. G. (2012) Acceptance en Commitment Therapie, tweede druk, Amsterdam: Pearson
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'repeater', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
HG655d icm Dymond wr03 repeater Huawei meer apparaten aansluiten : 2 03 nov 2017
Zyxel en Fritzbox LAN Repeater 450E Zyxel meer apparaten aansluiten : 10 13 sep 2016
Thomson router icm wifi repeater Thomson meer apparaten aansluiten : 7 01 jul 2015
AVM Fritz! Wlan repeater N/G Algemeen : 23 12 jun 2009
livebox en sitecom wl-176 (storage router) en repeater wl-130 Livebox meer apparaten aansluiten : 3 02 apr 2008
Advertentie