obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Wat is er mogelijk met het modem en hoe doe je het? Hoe kom je in het configuratiescherm? Heeft deze router wireless? Waar vind je wat in de schermen? Kun je nog extra dingen instellen, bijv. via telnet? Zijn er problemen bekend met dit modem? en hoe los je ze op?
 Onderwerp afdrukken
probleem met openen Huawei configuratiescherm
nicova
Beste onliners.
ik ben nieuw en gelukkig heb ik tot op heden weinig last met online,nl
Sinds gisteren wil ik met firefox in de url mijn ip adres invoeren, als ik dat gedaan heb
krijg een tabblad wat heel snel flikkerd maar het configuratiescherm van de Huawei HG665 D modem wordt niet geopend
stroom uitgeschakeld
pc opnieuw opgestart
m.a.w alle opties uitgeprobeerd maar geen configuratiescherm
ook niet met internet explorer
wie heeft er een oplossing?
alvast bedankt
 
Lutz
Wat bedoel je met je eigen IP adres intikken? Je kan niet gewoon je IP adres intikken om iets te configureren. Je moet naar http://192.168.1.1 gaan. Dat is tenminste het standard adres van het modem indien je het van de LAN kant benadert.
"Taal is dat ene stuk gereedschap uit de menselijke gereedschapskist dat goed lijkt te zijn voor alle doeleinden." Hayes, S.C., Strosahl, K.D., Wilson, K. G. (2012) Acceptance en Commitment Therapie, tweede druk, Amsterdam: Pearson
 
nicova
beste Lutz
dat bedoel ik ook alleen in de url verschijnt naar enter het 192.168.1.1 vanmiddag 4 uur de stekker van de modem uitgedaan en wederom hetzelfde verhaal.
een andere browser helpt ook niet
groet
Nicova
 
Lutz
Begin met het modem te resetten naar de fabriekstand. Aan de linker kant het verzonken knopje met een paperclip 3 seconden of langer indrukken, totdat het modem herstart. Vervolgens herstart je je computer en je probeert opnieuw in de configuratiescherm te kopen.

Ik zal voor de zekerheid de computer met een LAN kabel aansluiten.

Werkt het dan nog steeds niet naar behoren moet je met de klantenservice bellen.
"Taal is dat ene stuk gereedschap uit de menselijke gereedschapskist dat goed lijkt te zijn voor alle doeleinden." Hayes, S.C., Strosahl, K.D., Wilson, K. G. (2012) Acceptance en Commitment Therapie, tweede druk, Amsterdam: Pearson
 
Tiger

Quote

nicova schreef:

beste Lutz
dat bedoel ik ook alleen in de url verschijnt naar enter het 192.168.1.1 vanmiddag 4 uur de stekker van de modem uitgedaan en wederom hetzelfde verhaal.
een andere browser helpt ook niet
groet
Nicova

Beetje vreemd verhaal, verwijder de geschiedenis of druk op F5 en daarna in de adresbalk 192.168.1.1 ingeven als het goed is moet je dan in het configuratiescherm van de modem komen.
 
nicova
beste Lutz
de geschiedenis en cookies had ik al met ccleaner weggehaald en ook jouw tip met F5 is helaas zonder resultaat ik heb het ook op mijn tablet geprobeerd ook dat werkt niet.
groet
Nico
 
Tiger

Quote

nicova schreef:

beste Lutz
de geschiedenis en cookies had ik al met ccleaner weggehaald en ook jouw tip met F5 is helaas zonder resultaat ik heb het ook op mijn tablet geprobeerd ook dat werkt niet.
groet
Nico

Dag Nico ik ben Lutz niet maar probeer eens een ip adres voor de router die in de bijgevoegde link staat.
http://setuprouter.com/router/huawei/...ddress.htm en laat dan eens weten of je dan wel in de router kan komen.
 
nicova
allen bedankt voor het meedenken.
de oplossing was het resetknopje van de router indrukken en opnieuw opstarten
groet
nicova
 
Tiger

Quote

nicova schreef:

allen bedankt voor het meedenken.
de oplossing was het resetknopje van de router indrukken en opnieuw opstarten
groet
nicova

Blijft toch een beetje vreemd verhaal toen je het topic opstarte gaf je aan dat je alle opties al had uitgeprobeerd maar OK je probleem is opgelost dus kan er een slotje op dit topic.
 
nicova
ok het kan een vreemd verhaal zijn maar ik ging er vanuit dat als ik de stroom eraf haal hetzelfde effect zou hebben als het indrukken van de resetknop
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'probleem met openen Huawei configuratiescherm', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Huawei HG655d WIFI bugs/troubleshoot topic Huawei configuratie en problemen : 27 16 mei 2020
Geen interactie tv Canal Digitaal! Bekend probleem online.nl Onopgeloste aangemelde problemen bij Online : 1 27 jul 2019
Huawei hg655d als access point aansluiten achter fritzbox Huawei meer apparaten aansluiten : 7 14 mei 2019
Gratis af te halen: ADSL/VoIP modem Huawei HG655d (met root access) Vraag & Aanbod van tweedehands apparatuur : 1 19 dec 2018
VOIP op de Huawei Huawei configuratie en problemen : 207 27 nov 2018
Advertentie