obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Wilt u hulp bij het aansluiten van uw digitale TV onvanger op Tv of stereo versterker installatie? Probeer het hier.
 Onderwerp afdrukken
live tv op pc
Richard@online
Even terug naar het probleem: de url van online.nl waarmee tv gekeken kan worden op een laptop, werkt niet.
Dit heeft dus niets te maken met het al dan niet kunnen pairen van de laptop aan de decoder.
Ik vraag me af of er überhaupt iemand in staat is om een goed resultaat te krijgen na het invoeren van: www.online.nl/live.
Doet die url bij iemand iets?
 
Tiger
Om je probleem op te lossen is het toch raadzaam om contact op te nemen met de helpdesk hoe vervelend dat ook is.
Die zal toch aan kunnen geven wat de reden is dat de link niet werkt.
 
Lutz
Hoe kijk je televisie op je telefoon? Gebruik je een app of een browser?
"Taal is dat ene stuk gereedschap uit de menselijke gereedschapskist dat goed lijkt te zijn voor alle doeleinden." Hayes, S.C., Strosahl, K.D., Wilson, K. G. (2012) Acceptance en Commitment Therapie, tweede druk, Amsterdam: Pearson
 
Richard@online
@Tiger: in mijn eerste post vertelde ik al dat ik de klantenservice (helpdesk) gesproken heb.
@Lutz: op de telefoon gebruik ik de Online-app; ik snap alleen niet waarom je dat vraagt aangezien het over de laptop gaat.

Overigens: als ik nu de link www.online.nl/live intik in de browser op de laptop, dan verschijnt er nu een andere boodschap.
Namelijk dat er onderhoud is.
Ik ben benieuwd hoe lang dat gaat duren.
 
Tiger

Quote

Richard@online schreef:

@Tiger: in mijn eerste post vertelde ik al dat ik de klantenservice (helpdesk) gesproken heb.

In je 1e post (#12) had ik zeker gelezen dat je contact had gehad met de helpdesk maar wat ik wilde aangeven is dat als het om wat voor reden niet lukt je toch weer aangewezen bent op Online dus de helpdesk.
Hoop in ieder geval voor jou dat het niet te lang duurt want als ze aangeven dat het kan moet het natuurlijk ook werken.
Succes er mee.
 
bert
ik heb hetzelfde werkt volgens mij alleen op telefoon en tablet niet op tv
 
pdufrenne
De lik is nu:http://livetv.online.nl/
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'live tv op pc', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
live TV op je pc Algemeen : 2 06 apr 2018
Live e-mail adres niet herkend Email : 5 15 feb 2017
oplossing huawei HG655d / xbox live nat verbinding Huawei configuratie en problemen : 19 20 okt 2014
wd live book koppelen Huawei configuratie en problemen : 3 20 mrt 2013
Live pauzeren lukt niet Klacht over Online : 13 03 jul 2012
Advertentie