obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Algemeen, maar niet gemeen.
 Onderwerp afdrukken
Iphone 6 Icloud HELP ME
figorjkee
Mijn Iphone 6 was gestolen en dan door verkocht aan iemand anders. Politie heeft dat gsm terug gevonden maar om dat gsm terug te krijgen moest ik 200 euro betalen (ja ik weet dat het dom is). En ik heb die 200 euro betaald en mijn gsm gekregen. Maar ik heb een grote probleem nu. Toen ik mijn gsm opnieuw instelde heb ik gekozen voor 'als nieuwe gsm'. Nu vind ik mijn foto's en video's niet meer terug op Icloud. Hoe kan ik ze weer terug vinden aub help mij want ik heb dit dringend nodig Sad
 
Tiger

Quote

figorjkee schreef:

Mijn Iphone 6 was gestolen en dan door verkocht aan iemand anders. Politie heeft dat gsm terug gevonden maar om dat gsm terug te krijgen moest ik 200 euro betalen (ja ik weet dat het dom is). En ik heb die 200 euro betaald en mijn gsm gekregen. Maar ik heb een grote probleem nu. Toen ik mijn gsm opnieuw instelde heb ik gekozen voor 'als nieuwe gsm'. Nu vind ik mijn foto's en video's niet meer terug op Icloud. Hoe kan ik ze weer terug vinden aub help mij want ik heb dit dringend nodig Sad

Probeer het eens op een Iphone forum dit is een onafhankelijk internet forum.
 
I R Baboon
Bel met Apple, zou ik zeggen.
Je betaalt een flinke smak geld voor zo een iPhone. Dus dan mag je service verwachten.
Kijk voor de beste satelliet links naar [url=Satelliet.start-plaats.nl]Satelliet.start-plaats.nl[/url]
 
Lutz
Zoek anders een Apple forum. Er zijn verschillende in het Nederlands.
"Taal is dat ene stuk gereedschap uit de menselijke gereedschapskist dat goed lijkt te zijn voor alle doeleinden." Hayes, S.C., Strosahl, K.D., Wilson, K. G. (2012) Acceptance en Commitment Therapie, tweede druk, Amsterdam: Pearson
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Iphone 6 Icloud HELP ME', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
VOIP iPhone Ringcredible Huawei configuratie en problemen : 2 05 okt 2014
Problemen met snelheid , wifi verbinding 1e verdieping en wifi Iphone , Huawei HG655d Huawei configuratie en problemen : 7 16 jan 2013
Mijn wifi netwerk ziet iPhone niet Algemeen : 3 10 jun 2012
Iphone 4 en Online.nl Email : 1 15 feb 2011
Iphone WIFI Livebox WiFi : 15 18 sep 2010
Advertentie