obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Waarvoor en hoe gebruik je een switch, router of een access point achter dit modem? Hoe krijg ik mijn NAS, netwerkprinter, enz. in mijn netwerk? Hoe deel ik mijn web-, smtp-, ftp-, enz. server met anderen op het internet? Hoe kan ik online spellen spelen op mijn xbox, ps3, wii, psp, enz.? Hoe sluit ik mijn iphone, ip-tv, ip-telefoon, ata, enz. aan op deze router en moet ik dan nog speciale dingen instellen?
 Onderwerp afdrukken
voipbuster met de Zyxel-modem?
Maximillus
Hallo,

Ik weet niet hoe ervoor te zorgen dat ik het gebruik van mijn voipbuster-abonnement kan voortzetten bij online.nl sinds ik mijn oude speedtouch 706-modem/router heb moeten inruilen voor het standaardmodem van Online.nl (de Zyxel).
Kan iemand mij vertellen wat voor een leek als ik de eenvoudigste manier is om ervoor te zorgen dat ik weer via Voipbuster kan bellen?

Maximillus
 
Maximillus
Hoi Ron,

Dank voor je antwoord. Okee, aan de instellingen van de modem kan je dus niets veranderen, maar is het dan ook onmogelijk om er a.h.w. omheen te gaan en zoiets als een ata aan te sluiten?

Groet,
Maximillus
 
Maximillus

Quote

Ronsworld schreef:

Beste Maximillus,

daar durf ik geen antwoord op te geven.
Tot 5 minuten geleden wist ik niet eens wat een ATA was Wink (https://nl.wikipedia.org/wiki/VoIP-te...oonadapter)
Als ik de Wiki lees zou het moeten kunnen, maar heb geen idee of de juiste poorten ook doorgelaten worden in het Zyxel modem.
VOIP poorten zijn wel vaak hetzelfde..

Misschien heeft iemand hier op het forum er wel ervaring mee en kan je meer duidelijkheid geven.

Ron.


Hoi Ron,

Dank voor je vlotte reactie! Ik heb eens naar de link die je geeft gekeken. Wie weet kan dat wel maar dat zou ik dan wel graag horen van iemand in dit forum... even afwachten dus of er nog iemand reageert die hiermee ervaring heeft.
Tot zover hartelijk dank voor je reacties.

Groet,
Maximillus
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'voipbuster met de Zyxel-modem?', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Gezocht originele ophangbeugel Zyxel VMG8324-b10A Vraag & Aanbod van tweedehands apparatuur : 1 01 feb 2021
paar keer per dag wifi uitval met zyxel VMG8324-B10A modem Algemeen : 2 13 jan 2021
Zyxel VMG8825-T50 - VOIP Eigen modem configuratie en problemen : 7 10 dec 2020
ZyXel en Wifi zonder internet verb. WiFi : 3 15 nov 2020
Zyxel modem. Slechte wifi? WiFi : 1 06 okt 2020
Advertentie