obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Waarvoor en hoe gebruik je een switch, router of een access point achter dit modem? Hoe krijg ik mijn NAS, netwerkprinter, enz. in mijn netwerk? Hoe deel ik mijn web-, smtp-, ftp-, enz. server met anderen op het internet? Hoe kan ik online spellen spelen op mijn xbox, ps3, wii, psp, enz.? Hoe sluit ik mijn iphone, ip-tv, ip-telefoon, ata, enz. aan op deze router en moet ik dan nog speciale dingen instellen?
 Onderwerp afdrukken
Van Zyxel te Fritzbox
Armidaamica
Goedemorgen allemaal, Ik hoop dat ik het posten op de juiste plaats ... Ik heb mijn internet service met Online.nl bijgewerkt naar de supersnell internet 30 Mb. Voordat ik werd met behulp van een Fritzbox 7360, het klonen van de instellingen van een Huawei modem. Na de update zowel de fritzbox en de Huawei werkten niet meer. Ik heb nu kreeg een Zyxel VMG8324-B10A dat werkt, maar ik weet niet hoe u de instellingen aan mijn Fritzbox te klonen. Kan iemand alstublieft helpen? Hartelijk bedankt..
 
Armidaamica
Dank u voor uw hulp Ron ... Helaas is dit niet heeft samengewerkt met de 7360 (misschien omdat een modem uit xs4all). Ik heb echter een deal op de 7430 gevonden en dat werkt prima ;-)
 
Tiger

Quote

Armidaamica schreef:

Dank u voor uw hulp Ron ... Helaas is dit niet heeft samengewerkt met de 7360 (misschien omdat een modem uit xs4all). Ik heb echter een deal op de 7430 gevonden en dat werkt prima ;-)

Het zou fijn zijn als jij die deal wilt delen met andere leden op dit forum misschien hebben die er ook voordeel bij want op dit forum helpen leden andere leden en dan kan jou deal nuttig zijn om een probleem op te lossen van een of meerdere leden.
 
Armidaamica
Je hebt gelijk Tiger, maar helaas is de deal verstreken onmiddellijk nadat ik de modem https://nl.pepper.com/aanbiedingen/avm-fritzbox-7430-edition-international-voor-eur6564-azerty-26456 gekocht is nu terug op volle prijs
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Van Zyxel te Fritzbox', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Fritzbox instellen voor interactive TV Eigen modem configuratie en problemen : 2 24 jul 2022
Fritzbox 7590 Telefonie werkt niet Eigen modem configuratie en problemen : 5 05 feb 2022
Gezocht originele ophangbeugel Zyxel VMG8324-b10A Vraag & Aanbod van tweedehands apparatuur : 1 01 feb 2021
paar keer per dag wifi uitval met zyxel VMG8324-B10A modem Algemeen : 2 13 jan 2021
Zyxel VMG8825-T50 - VOIP Eigen modem configuratie en problemen : 7 10 dec 2020
Advertentie